بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود تحقیق آماده قالب word با عنوان مباحث تئوری و شناختی کلاس درس تربیت بدنی و روش تدریس آن 10 ص

کلید واژه ها

1- آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت

عبارت است از تمام کنش ها، اثرات، راه ها و روش هایی که برای رشد و تکامل توانایی های مغزی، معرفتی و همچنین مهارت ها ، نگرش ها و رفتار انسان به کار می روند.

 

 

2- برنامه درسی

- یک سلسله وقایع آموزشی طراحی شده که به قصد تحقق نتایج آموزشی برای یک یا چند دانش آموز پیش بینی می شود.

- برنامه درسی به محتوای رسمی و غیر رسمی فرایند آموزش های آشکار و پنهان اطلاق می شود که از طریق آنها، فراگیرنده تحت هدایت مدرسه، دانش لازم را به دست آورده مهارت ها را کسب می کند و گرایش ها، قدر شناسی و ارزش ها را در خود تغییر می دهد.

- برنامه درسی « یک چهار چوب سازمان یافته است که از طریق آن کودکان به اهداف مشخص شده در برنامه دست می یابند. کاری است که معلمان برای کمک به تحقق و دست یابی اهداف انجام می دهند و نیز زمینه ای است که در آن، تدریس و یادگیری اتفاق می افتد.»

3- روش تدریس

یکی از عناصر مهم برنامه درسی و طراحی آموزشی، انتخاب و اجرای روش مناسب در امر تدریس است. زیرا محتوا، رسانه ها و ارزشیابی و کلیه مراحل تدریس در جای جای روش و الگوی تدریس قرار می گیرند تا ما را به اهداف مد نظر برسانند. هنر معلم نیز در چگونگی انتخاب و اجرای روش های تدریس نمایان می شود.

4- طراحی برنامه تدریس

فرایندی است که طی آن، برنامه کار معلم در طول سال تحصیلی مشخص می شود.

5- طرح درس

عبارت است از طراحی و تدوین یک برنامه دقیق علمی و مدبرانه که هم با رویکرد و اهداف آموزشی رشته مطابقت داشته و هم این که در شرایط موجود قابلیت اجرایی دارد و مارا به سمت هدف نهایی تربیت بدنی هدایت می نماید.

 

6- طرح درس سالانه

برای برنامه ریزی سالانه هر کلاسی، بر ا ساس هدف های کلی تربیت بدنی باید هدفهای اختصاصی آن کلاس و فعالیت های ورزشی متناسب و مربوط به آن هدف های اختصاصی را تعیین کرد و در برنامه طرح درس سالانه گنجاند.

7- طرح درس روزانه

آخرین قدم اساسی و لازم، طرح برنامه عملی روزانه است. برنامه روزانه تحلیل جزئیات اعمالی است که درطول ساعت درس تربیت بدنی باید دنبال شوند.

8- آموزش

عبارت است از تشریک، ارشاد، تعلیم ، تغییر دادن رفتار، اثر بخشی ، منضبط سازی، مشاوره، توسعه و پرورش، جهت دادن و القاء.

9- برنامه آموزشی تربیت بدنی

یک برنامه همه جانبه، شامل اصول و مبانی علمی و عملی است و به شکلی برنامه ریزی می شود که از نظر آموزش و پرورش در رشد و پرورش کودکان رسا و موثر باشد.

  

مقدمه

تدریس (TEACHING) ترکیبی از علم و هنر است. علم یا دانش تدریس را می توان با مطالعه اصول یادگیری، مدل ها و روش های آموزش، آشنایی با استراتژی ها و فنون تدریس و سایر یافته های آموزشی به دست آورد. اما هنر تدریس یک مهارت عاطفی، اجتماعی و اخلاقی است که ارتباط زیادی با ویژگی های فردی یا شخصی معلم دارد. هنر تدریس فقط از طریق مطالعه کتب و منابع علمی حاصل نمی شود، بلکه به علائق شخصی معلم، حساسیت شغلی و بازبینی مستمر (خود ارزیابی) از نتایج کار خود بستگی دارد.

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید.لطفا مشخصات خواسته شده را جهت پیگیری پرداخت دقیق وارد نمایید.

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 10 

حجم :  15   kb

مبلغ قابل پرداخت 12000  ریال

پس از پرداخت موفق وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید فایل را دانلود کنید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد