بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود تحقیق آماده قالب word با عنوان مس ۲۵ ص

 مس یکی از قدیمی ترین شناخته های بشر می باشد و یکی از محصولاتی است که وضعیت آن، مستقیماً بازتابی است از وضعیت اقتصاد جهانی. مس پس از آهن و آلومینیوم، سومین فلزی است که استفاده وسیعی در جهان را به خود اختصاص داده و اصولاً در صنایع گردشی به کار می رود.     استخراج سودآور یک فلز، به

 

 

 تکنیک های معدن کاری به کار رفته و میزان تولید آن به وضعیت سیاسی کشورها بستگی دارد. به خصوص در کشورهایی که معدن کاری مس تحت نظارت و سرمایه گذاری دولت می باشد.     مس اولین بار حدود 7000 سال پیش توسط بشر به کار گرفته شد. چکش خواری، رنگ و حضور آن در طبیعت، انسان اولیه را قادر ساخت تا آن را استخراج کند و اسباب، ظروف و جنگ افزارهای مورد نیاز خود را شکل دهد. در 5000 سال پیش بشر آموخت که چگونه آلیاژی از ترکیب مس و قلع بسازد و بدینگونه با ساخت برنز قدم به دنیای جدیدی نهاد.     در اواسط قرن 18، بریتانیا توسط تکنولوژی ذوب برتر خود، بیش از 4/3 مبادلات جهانی مس را در کنترل داشت. در قرن نوزدهم، با کشف مهم ترین نهشته های مس در شمال آمریکا، شیلی و استرالیا، این کشورها در زمره رقیبان سرسخت از انگلستان قرار گرفتند و در ابتدای قرن بیستم، با پیشرفت روش های معدن کاری و تکنیک های ذوب در آمریکا، استخراج از معادن با عیار پایین ترامکانپذیر گشت و تاثیری شگرف بر توسعه بازارهای جهانی مس گذارد.  

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید.لطفا مشخصات خواسته شده را جهت پیگیری پرداخت دقیق وارد نمایید.

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 25

حجم :  295   kb

مبلغ قابل پرداخت 25000  ریال

پس از پرداخت موفق وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید فایل را دانلود کنیددر صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد