بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود تحقیق آماده قالب word با عنوان شرکت صنایع نخ خمین 24 ص

تاریخچه و وضعیت کلی شرکت

شرکت صنایع نخ خمین(سهامی خاص) در تاریخ 12/11/1365 در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده است. فعالیت اصلی شرکت عبارتست از تاسیس کارخانجات رسیدگی و بافندگی از الیاف پشم و پلی استر، اکریلیک و اداره نمودن آن و واردات ماشین آلات و ابزار مربوط به آن و مواد اولیه از خارج و فروش فرآورده های

 

 

 کارخانه در داخل و خارج از کشور، مشارکت در سایر شرکتها از طریق تاسیس یا متعهد سهام شرکتهای جدید یا تعهد سهام شرکتهای موجود بطور کلی شرکت میتواند به کلیه عملیات و معاملات مالی و تجاری وضعیتی که بطور مستقیم و یا غیرمستقیم فعالیت نماید.

کل اموال و دارائیهای کارخانه از جمله زمین- ساختمانها- ماشین آلات- تاسیسات و غیره قبلا متعلق به شرکت نخ طلا بوده که در سال 1365 در قالب مطالبات معوقه بانک صنعت و معدن تملیک گردید و به واحد 23 بانک صنعت و معدن انتقال یافت. محل کارخانه در کیلومتر 5 جاده خمین به اراک می باشد. بهره برداری از کارخانه در سال 1364 توسط نخست وزیر وقت جناب آقای سید حسین موسوی افتتاح و رسما شروع به فعالیت تولیدی نمود. محصولات تولیدی کارخانه تولید نخ تریکوبافی- فرش بافی- جوراب بافی- پتوبافی و غیره می باشد که با توجه به سفارش مشتری و خریداران نوع رنگ و نمره نخ براش مشتری تولید می شود و نخ کارخانه سفید می باشد که در آخرین مرحله توسط رنگرزی کارخانه رنگ میشود و تنوع رنگ نخ این کارخانه بسیار متنوع می باشد و براساس فصل مصرف و بازار نخ ها و رنگ آمیزی میشوند.

ترکیب مدیریتی در کارخانه

شرکت طی مجمع عمومی که در بانک صنعت و معدن برگزار میشود و این کارخانه تحت پوشش بانک صنعت و معدن می باشد اعضای هیئت مدیره انتخاب میشوند  

1- رئیس هیئت مدیره 2- نائب رئیس 3- مدیر عامل

4- عضو هیئت مدیره 5- عضو هیئت مدیره که طی این انتخاب انجام شده از بین 5 نفر یک نفر بعنوان مدیر عامل شرکت به کارخانه معرفی میگردد که مدیرعامل بیشتر در دفتر مرکزی که در تهران مستقر می باشد حضور دارد.

و در هفته یک الی 2 روز در محل کارخانه حضور دارد که مدیرعامل مسئولیت تمام امور شرکت را دارد اعم از ترکیب مدیریت داخلی کارخانه. اعم از مدیر کارخانه- مدیر امور اداری- مدیر فنی- مدیر تولید و مدیران و دیگران که زیر مجموعه مدیرعامل می باشند. شرکت صنایع نخ خمین دارای 5 انبار می باشد که انبارها بشرح زیر می باشند.

1- انبار کار در جریان ساخت(مواد اولیه)  2-  انبار لوازم یدکی و قطعات ماشین آلات تولیدی داخل سالن   3- انبار جنرال(مهرمی) 4- انبار اسقاط و خیلیات 5- انبار محصول(نخ) موجودی فیزیکی و مقداری انبارها در داخل شرکت بیش از 9000 قلم کالا به صورت تفکیک و کدگذاری و با نظم و ترتیب خاص و با شماره فنی جنس در داخل قفسه و در انبار قرار می گیرد و هر انبار یک مسئول دارد که اجناسی که از طرف امور تدارکات و بازرگانی کارخانه یا بازرگانی تهران اجناس خریداری میشود و انبار دار موظف به کنترل مقداری- نوع کالا و رسید نمودن اجناس و میدن آنها در انبار خود. گردش عملیاتی انبارها مختصرا توضیح داده میشود.

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید.لطفا مشخصات خواسته شده را جهت پیگیری پرداخت دقیق وارد نمایید.

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 24

حجم :  84   kb

مبلغ قابل پرداخت 25000  ریال

پس از پرداخت موفق وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید فایل را دانلود کنیددر صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد