بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود پایان نامه کارشناسی با عنوان مطالعات نیمه تفضیلی حوزه آبخیز کوهرنگ 60 ص

پیشگفتار

منابع طبیعی بستر حیات بوده و حفظ و احیا‌ء این منابع می تواند علاوه بر  فواید عدیده ای که در بر خواهد داشت باعث رونق کشاورزی و افزایش تولیدات آ‌ن باشد منابع طبیعی اگر چه سرمایه امنیت ملی وتعلق به مردمان سرزمینی که در آن زندگی می کنند می باشد، ولی منطقی تر این است که بهتر و آبادتر به ‌آیندگان

 

 

 تحویل  گردد. اما در کشور ما مثل بسیاری از نقاط جهان به این منابع به عنوان سرمایه، بلکه به چشم سود بار ‌آورده و منفعت بی زحمت نگریسته و همیشه وجه المصالی دیگر طرحها و برنامه ها قرار گرفته است به عبارت دیگر اداره منابع طبیعی چون هیزمی است که هم در عزا و هم در شادی سوزانده میشود و بدین ترتیب پیکره این منابع درطی اعصار و قرون از یکسو در اثر بهره وری بی رویه و اعمال روشهای تخریبی آماج ویرانگری و از سوی دیگر ساختار فرهنگی جامعه نیز کم و بیش با چنین روندی از بهره برداری و تخریب هماهنگ شده است. اگر در کار کشاورزی هر برداشتی مستلزم فعالیتهایی در زمینه کاشت و داشت است درکار منابع طبیعی به خصوص مراتع فقط وفقط برداشت است که به طور دائم مطرح بوده است تا انجا که بسیاری از بهره برداران وحتی برنامه ریزان حد ومرزی را برای توان این منابع منظور نکرده و یکطرفه برای تحقق اهدافی چون تامین مواد غذایی، خود کفایی در زمینه تولید مواد گوشتی و لبنی و تامین آب لازم برای کشاورزی و منفعت روی این منابع حساب باز کرده اند.

این امر درنهایت سبب گردیده که از یک سو حفظ و احیاء و توسعه منابع طبیعی کمتر مورد توجه قرار گرفته و از سویی دیگربه علت توان محدود و عدم امکانات کافی سایر طرحها و برنامه های که روی این منابع بی رویه حساب باز کرده اند عملاً و دراجرا با شکست روبرو شده اند بدون تردید هیچ برنامه ای درزمینه عمران وآبادی موفق نخواهد بود مگر با انجام برنامه های حفظ و احیاء و توسعه منابع طبیعی .

 فصل اول: کلیات

1- کلیات راجع به منطقه

استان چهار محال و بختیاری از سال 1352 به عنوان یک استان مستقل فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون این استان دارای 6 شهرستان (شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان، اردل و کوهرنگ) و 26 شهر و16 دهستان و509 روستا و 919 نقطه جغرافیایی می باشد استان چهار محال وبختیاری در جنوب غربی ایران قرار گرفته همجوار استانهای خوزستان و لرستان و کهکلیویه و بویر احمد و اصفهان می باشد این استان جزء مناطق کوهستانی جنوب غربی ایران محسوب می گردد و بین  تا  عرض شمالی و تا   طول شرقی گرینویچ قرار دارد.

مرکز استان با 2150 متر ارتفاع درمیان مراکز  استانها بلندترین است کوههای بلند زاگرس به صورت نواری در تمام استان از شمال غرب تا جنوب شرق امتداد دارد. به طوری که 76% مساحت را کوهها و تپه ها تشکیل می دهد و معروفترین ارتفاعات استان زردکوه می باشدو مرتفع ترین آن کلونجی نام دارد ارتفاعات زرد کوه به دلیل یخچالها و شکل خاص مورد توجه کوهنوردان است. یکی از شهرستانهای استان کوهرنگ می باشد که شامل 2 بخش مرکزی وبازفت که دارای دهستان های بازفت و دو آب وسمسام می باشد حوزه آبخیز مورد مطالعه یکی از زیر حوزه های حوزه آبخیز کوهرنگ می باشد حوزه ضراب آباد از لحاظ اقلیمی جزء مناطق مرطوب تا نیم مرطوب بوده و بارش سالیانه بیشتر به صورت برف است به طوری که در بیشتر ماههای سال ما شاهد یخبندان در منطقه هستیم 

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید.لطفا مشخصات خواسته شده را جهت پیگیری پرداخت دقیق وارد نمایید.

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 60

حجم :  518   kb

مبلغ قابل پرداخت 50000  ریال

پس از پرداخت موفق وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید فایل را دانلود کنیددر صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد