بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

پایان نامه توسعه و اهرم بندی برتری اطلاعات 100ص

ستیز میانی شبکه

توسعه و اهرم بندی برتری اطلاعات

مقدمه 

جنگ محصولی از عصر خود است . وسایل و تکنیک هایی که ما به وسیله آنها جنگ می کنیم همیشه به موازات تکنولوژی رشد می کنند . ما این گرایش را ادامه می دهیم . به ضرورت در عصر اطلاعات در بردارنده مشخصه هایی است که این عصر را از عصرهای پیشین تمیز می دهد . این مشخصه ها بر قابلیت ها و امکاناتی که برای نبرد کردن به مانند طبیعت محیط زیست که در آن تعارض و نبرد رخ می دهد ؛ تاثیرگذار هستند . در گذشته اغلب ؛ سازمانهای نظامی هم در توسعه تکنولوژی و هم در کاربرد آن پیشگام بودند . در صورتی که امروزه این چنین نیست . امتیازات عمده در تکنولوژی اطلاعات ؛ مورد استفاده قرار گرفتن اصولی به وسیله تقاضاهای سکتور تجاری می باشد . گذشته از این تکنولوژ ی اطلاعات به طور تجاری در راههایی که تجارت را در تمام دنیا منتقل می کنند به کار برده شده است . 

 

 

اهداف این مقاله در مفهوم ستیز میانی شبکه توضیح داده شده اند : تشریح چگونگی دربرداشتن مشخصه های عصر اطلاعات ؛ مشخص کردن چالش ها در انتقال این مفهوم به قابلیت های عملیاتی واقعی و پیشنهاد کردن یک دیدگاه محتاطانه در برخورد با این چالش ها . 

در سکتور تجاری ؛ رقبای غالب دارای برتری اطلاعات توسعه یافته هستند و این مورد را به یک امتیاز رقابتی به وسیله تغییر جهت دادن به عملکرد میانی شبکه کرده اند . آنها این عمل را با بهره برداری کردن از تکنولوژی اطلاعات و رشد دادن هم زمان سازمانها و فرآیندهایشان جهت تامین مشتری هایشان به میزان بیشتر انجام داده اند . این تکامل همزمان در سازمان و فرآیند ؛ بوسیله یک تعداد از نیروی تقویتی متقابل و گرایش های سریع نمایان شده که تکنولوژی اطلاعات و حالت رقابتی افزوده شده را به هم وصل می کند ؛ قدرتمند شده است . 

مفاهیم مشابه در قسمت نظامی ؛ مفاهیم جدید ، طرحها و آزمایشات شروع به فعاالیت کرده اند . به این علت که پیشرفتهایی که در زمینه سکتور تجاری هستند برای آنهایی که درون نگری در نیروی پتانسیل برتری اطلاعات در هدایت عملیات نظامی را فراهم می سازند بسیار مهم وقابل توجه است . 

ستیز میانی شبکه بهترین قسمت توسعه داده شده جهت تشریح راهی که ما در عصر اطلاعات ؛ سازماندهی و جنگ می کنیم . رئیس عملیات دریایی ؛ افسر نیوری دریایی جی جانسون ؛ این را ؛ یک تغییر جهت اساسی از پایگاه ستیز میانی می نامد . NCW را به صورت یک مفهوم فعال برتری اطلاعاتی مربوط به عملیاتی که نیروی کار پیکار افزون شده را بو سیله سنسورهای شبکه سازی ؛ تصمیم گیرنده ها و تیراندازان جهت بدست آوردن آگاهی مشترک ؛ سرعت بالای فرمان ؛ میزان سرعت بالای عملیات ؛ کشندگی عظیم تر ؛ قابلیت مقاومت افزون شده و درجه ای از سنکرون کردن ؛ تولید می کند ؛ تعریف می کنیم . در اصل ؛ NCW برتری اطلاعاتی را به نیروی پیکار تبدیل می کند بوسیله موجودیتهای متصل کارآمد در فضای مبازره . 

JV2010 ها به موازات انقلاب در سکتور تجاری ؛ برجسته می باشند. با JV2010 ها اهمیت توسعه برتری اطلاعاتی و انتقال آن به نیروی پیکار افزون شده در طول طیف عملیات به عنوان نقش کلیدی آزمایش در فعال سازی تکامل همزمان سازمان و تعالیم بیان میشود . برای دسترسی به پتانسیل کامل آن باید ستیز میانی شبکه در صنعت عملیاتی به طور عمیقی ریشه دار شود . همانطور که به سادگی نمی توانیم تکنیکهای جدید را در پایگاههای کنونی ؛ سازمانها و اصول ستیز به کار بریم . تقدم تاریخی پهناوری برای تکامل همزمان سازمان ؛ اصول و تکنولوژ ی در اکوسیستم ستیز کردن وجود دارد . برای مثال امتیازات اجرا در سطح پایگاه اغلب فرمانده های پایگاه هوایی ارتش ؛ قابلیت مقاومت و مرگ آوری بمباران روز را بوسیله تکامل همزمان تاکتیک ها جهت بهره بردن از دامنه پیشرفته و قابلیت های استقامت P-51 و قابلیتهای پیشرفته بمب افکن NORDEN برای هدایت دقیق بمب در روز با حمایت تیراندازان در غیر اینصورت برای بمب افکنهای آسیب پذیر بیشتر افزایش دارند . مشابهاً تکامل همزمان نقش کلیدی در پیروزی پیوسته احتمالی در پیکار بریتانیا ایفا کرده است . عملیات جنگ هوایی قطعی معرفی رادرا جفت شده با تغییر ایجاد شده در دستور و ساختار کنترل وسیستم ؛ متفقین یک امتیاز رقابتی بحرانی را فراهم ساختند . در نتیجه همانطور که ما به استفاده ازتکنولوژی های اطلاعات ادامه می دهیم نباید بوسیله نیزا به کاوش کردن مفاهیم جنگی جدید که سازمانها یا فرآیندهای جدیدی را به خدمت می گیرند ؛ متعجب شویم . 

سازمانهای مختلف با توجه به تغییرات در محدودیت های زمانی متفاوتی دارد . در سکتور خصوصی سازمانهای بسیاری پیشتاز تغییر جهت به عملیات مسانی شبکه هستند . این سازمانها آینده ممکن را به یک نگاه در اختیار ما قرار می دهند . ما نیاز داریم به اینکه خیلی دقیق آزمایشات این سازمانها را امتحان کنیم و اگر آنها قابل اجرا هستند ؛ کاری کنیم که درسها یاد گرفته شوند . 

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 100

حجم :  78   kb

مبلغ قابل پرداخت 50000  ریال

پس از واریز وجه به صورت خودکار به صفحه پرداخت هدایت می شوید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد