بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

بسته های افزایشی GPRS نامحدود ایرانسل!

از این پس، تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند از مزایای بسته‌های افزایشی جدید سرویس GPRS بهره مند شوند:


علاوه بر طرح های پیشین، در طرح بسته های نامحدود، مشترکین می توانند با خرید بسته افزایشی٩.٩٩٩ ریالی، به مدت ٢٤ ساعت؛ با خرید بسته ٤٩.٩٩٩ ریالی، ٧ روز؛ با خرید بسته ٩٩.٩٩٩ ریالی، ١ ماه و با خرید بسته ٢٩.٩٩٩ ریالی، ١ ماه (در غیر ساعات اوج مصرف) از خدمات GPRS به صورت نامحدود استفاده کنند.


شیوه فعال سازی «بسته افزایشی GPRS ایرانسل»...

شما مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانید به آسانی و در هر زمان که مایل باشید، طرح پیشرفته بسته افزایشی خدمات GPRS را برای خط ایرانسل خود فعال کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. برای فعالسازی تنها کافیست کدهای دستوری بالا را از خط خود شماره گیری کنید.
تـوجـه:
  • هر مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری، در طول ٢٤ ساعت، تنها یک بار مجاز به خرید هر یک از بسته های افزایشی GPRS ایرانسل می باشد و تقاضای خرید بسته افزایشی جدید، تنها ٢٤ ساعت پس از خرید هر بسته قابل ارائه می باشد.
  • منظور از «غیر ساعات اوج مصرف»، روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ١١ شب تا ٦ صبح و تمامی ساعات روزهای پنج‌شنبه و جمعه می‌باشد.
قابلیت تمدید «بسته افزایشی GPRS ایرانسل»...


در صورتی که مشترک مایل باشد نسبت به سفارش بـستـه افـزایشـی جدید اقدام نماید، میتواند باقیمانده اعتبار دوره قبل (تعداد روزهای باقی مانده از بسته) را در دوره جدید نیز مصرف کند. بدین ترتیب، اگر مشترکی زودتر از پایان تاریخ انقضای بسته خود، اقدام به تمدید و سفارش مجدد بسته افزایشی خدمات GPRS ایرانسل نماید، مدت زمان باقی مانده از بسته قبلی به مدت اعتبار بسته جدید اضافه خواهد شد. به عنوان مثال، اگر در سومین روز استفاده از بستۀ ٧ روزه مشترک تصمیم بگیرد از بسته ١ ماهه استفاده نماید، مدت اعتبار استفاده از سرویس GPRS وی به یک ماه و ٤ روز تغییر خواهد کرد. توجه داشته باشید که مشترکین ایرانسل، محدودیتی در تمدید بسته‌های افزایشی GPRS نخواهند داشت و با این کار، مدت باقیمانده از بسته‌های پیشین را از دست نمی‌دهند.

• حداکثر روزهای ممکن برای استفاده از اعتبار موجود در بسته های افزایشی ایرانسل با توجه به قابلیت تمدید این بسته ها، ٩٠ روز خواهد بود.


توجه: تمامی مشترکینی که در طول جشنواره تابستان ایرانسلی از تاریخ ١ تیر تا ٣١ شهریور، از بسته افزایشی نامحدود GPRS استفاده کنند، در صورتی که بیش از یک بسته را در این مدت خریداری نمایند، در هنگام خرید بسته های افزایشی GPRS دوم به بعد، بهای این بسته ها با 10% تخفیف محاسبه خواهد شد و در پایان جشنواره تابستان به عنوان اعتبار به حساب مشترک واریز می گردد.


برای مثال، اگر بسته اول خریداری شده مشترک یک بسته ٩,٩٩٩ ریالی و بستـه دوم نیز یک بسته ٢٩,٩٩٩ ریالی باشد و همچنیـن اگر برای سومیـن بار مشتـرک مجددا یک بسته ٩,٩٩٩ ریالی خریداری کند، در انتهای جشنواره (٣١ شهریور)، مبالغ تخفیفی بسته دوم و سوم که به ترتیب ٢٩٩٩ و ٩٩٩ ریال بوده اند،به صورت ٣٩٩٨ ریال اعتبار به حساب مشترک واریز می شود.
نظرات 1 + ارسال نظر
رضایی جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 17:51 http://www.mtnagahi.com

ام تی ان آگهی تبلیغات رایگان

با درج آگهی خود در سایت ام تی ان آگهی آمار رویت
آگهی هایی خود را در اینترنت چند برابر کنید.
آگهی رایگان
آگهی متنی
آگهی تصویری
آگهی ویژه
آگهی لینک دار
تبادل لینک
این روزها همه در ام تی ان آگهی، تبلیغ میدن شما چه طور !!!

http://www.mtnagahi.com

ثبت نام
آگهی خود را هرچه سریعتر درج نمایید ....
با ام تی ان آگهی ، تبلیغ خود را در صفحه اول گوگل مشاهده نمایید...
با ثبت لینک سایت ام تی ان آگهی در سایت و وبلاگ خود و اطلاع دادن از طریق
فرم تماس با مااز
اعتبار رایگان برای درج آگهی بهرمند شوید.
------------------------------------------------
تبادل لینک اتوماتیک

http://mtnagahi.com/mtn2

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد