بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

مستند حیات BBC Life

کاربرد: مستند حیات BBC Life

قیمت: 90000 ریال 

روش خرید: نقدی و پستی و ...

ین مجموعه که با تلاش های شبانه روزی با هزینه بالغ بر ۱۰ میلیون پوند، با بهره مندی از پیشرفته ترین تکنولوژی های فیلم برداری که نمونه هایی از آن را در مستند Planet Earth دیده بودیم ساخته شده است. حیات (life) یک مجموعه مستند تلویزیونی است که به سفارش شبکه ی تلویزیونی BBC آمریکا ساخته شده و در UK (انگلیس) و از شبکه های BBC one و BBC HD پخش شده است. این مجموعه تلویزیونی یک منظره ی جهانی از استراتژی استثنایی و رفتار موجودات را برای زنده ماندن به تصویر می کشد که چارلز داروین از آن به عنوان ” تلاش برای بقا” یاد می کرده است. ساخت این مجموعه ۴ سال به طول انجامیده و با کیفیت HD فیلم برداری شده است. مستند حیات در ۱۰ اپیزود ۵۰ دقیقه ای در انگلیس پخش شده است. در قسمت اول این مستند مانند مستند سیاره زمین بی بی سی مقدمه ای کلی در مورد قسمت های دیگر این سریال ارائه داده می شود. هدف سازندگان این مجموعه از ساخت این مستند بی نظیر نشان دادن تلاش جانوران برای بقای حیات است.

این مستند بسیار زیبا بوده و دارای لحظه ها ی مهیجی از زندگی انواع حیوانات می باشد که مطمئنا نظیر آن را در هیچ مستندی مشاهده نکرده اید. در ۱۰ دقیقه ی پایانی هر اپیزود خلاصه ای از موقعیت زندگی جانداران نمایش داده می شود که مدت زمان آن را به ۶۰ دقیقه می رساند. گوینده این مجموعه زیبا دیوید اتنبرو معروف می باشد که پیش از این در کارنامه درخشان گویندگی خود مستند سیاره زمین و مستند حیات وحش بی بی سی را دارا می باشد. مجموعه مستند زندگی به صورت بین مللی توسط BBC Earth brand به فروش رسیده و به وسیله ی BBC Worldwide نیز پخش شده است. مستند زیبای ده قسمتی Life (زندگی) حاصل ۴ سال تلاش فراوان و بی وقفه ی مستند سازان BBC می باشد و این مجموعه ی با شکوه به طرفداران مجموعه های مستند حیات وحش تقدیم شده است.

اگر تنها یک مجموعه وجود داشته باشد که بتواند با این مجموعه قابل مقایسه باشد مجموعه مستند باشکوه و زیبای سیاره زمین ( Planet Earth) می باشد، این مجموعه مستند از ۱۰ قسمت مختلف تشکیل یافته است که در ادامه به معرفی کامل آن می پردازیم: قسمت اول : مبارزه های حیات ( Challenges of Life ) : قسمت دوم : خزندگان و دوزیست ها ( Reptiles and Amphibians ) : قسمت سوم : پستانداران ( Mammals ) : قسمت چهارم : ماهی ها ( Fish ) : قسمت پنجم : پرندگان ( Birds ) : قسمت ششم : حشرات ( Insects ) : قسمت هفتم : شکارچیان و طعمه ها ( Hunters and Hunted ) : قسمت هشتم : موجودات اعماق ( Creatures of the Deep ) : قسمت نهم : گیاهان ( Plants ) : قسمت دهم : پستانداران اولیه ( Primates ) : در ۱۰ دی وی دی با زیر نویس فارسی با قیمتی کاملا رقابتی با کیفیت HD پخش در کامپیوتر و کلیه پلیرهای خانگی

برخی از امکانات و قابلیتها:
  • پوشش سراسر ایران
  • قابل پخش در کامپیوتر و دستگاههای خانگی
  • با زیر نویس فارسی
  • اول محصول را تحویل می گیرید و بعد هزینه آن را بپردازید.
  • 10DVD
  • توضیحات بیشتر و خرید پستی

    نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد