بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

افزایش حقوق معلمان اجرای نظام رتبه‌بندی نیست!/درخواست مجلس از دولت

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه آموزش و پرورش خود باید جهت تامین بودجه لازم برای اجرای رتبه‌بندی معلمان اقدام کند، خواستار ارسال هرچه سریع‌تر لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان به مجلس شد. ؛
  
اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ضرورت اجرای هرچه سریع‌تر نظام رتبه‌بندی معلمان، گفت: نمی‌توان به افزایش حقوقی که چند سال گذشته برای فرهنگیان صورت گرفته بود، عنوان نظام رتبه‌بندی معلمان را داد چراکه رتبه‌بندی معلمان در سند تحول بنیادین و ماده ۶۳ قانون برنامه ششم به وضوح آمده است که بر مبنای آن دولت باید لایحه نظام رتبه‌بندی را هرچه سریع‌تر به مجلس بیاورد تا تبدیل به قانون شود و تا زمانی که لایحه آن به مجلس ارسال و تصویب نشود این رتبه‌بندی امکان اجرایی شدن ندارد.
نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مبلغ  ۸هزار میلیارد تومانی به‌عنوان بودجه مورد درخواست آموزش و پرورش برای اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان، افزود: آموزش و پرورش خود باید جهت تامین این بودجه اقدام یا رایزنی کند و البته به دنبال کسب درآمد باشد که در این مسیر می‌تواند از راه‌هایی که قانون جلوی پای آن‌ها قرار داده استفاده ببرند.
وی با تاکید بر اینکه نظام آموزشی کشور و وضعیت نامناسب معیشتی معلمان به اجرای رتبه‌بندی معلمان نیاز مبرم دارد، اضافه کرد: نمی‌توان به دلیل مضیقه مالی بیش از این  حرکت در مسیر اجرای قانون را به تعویق انداخت.
عباسی همچنین معتقد است مجلس همکاری لازم را با آموزش و پرورش برای تامین مالی این مهم را خواهد کرد اما برای آغاز این همکاری ابتدا باید آآموزش و پرورش قدم نخست که ارائه لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان است به مجلس ارائه دهد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین بر تاثیرات مثبت اجرایی شدن این طرح در سیستم آموزشی کشور تاکید کرد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان نه تنها می‌تواند وضعیت معیشتی معلمان را بهبود بخشد بلکه در کیفیت آموزشی نیز اثرگذار است چراکه باعث ارتقای کیفیت علمی معلمان می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد