بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

صدور احکام فوق‌العاده ایثارگری «فرزندان شهدا» در آموزش و پرورش

به گزارش هشدارنیوزمحمدحسین کفراشی مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار داشت: بر اساس ماده ۵۱ قانون جامع ایثارگران، دستگاه‌ها موظف هستند که ۲۵ درصد از حداقل حقوقی که دولت برای کارکنانش اعلام می‌کند، به عنوان   فوق‌العاده ایثارگری به جانبازان دارای جانبازی ۲۵ درصد به بالا و آزادگان پرداخت کنند.

وی ادامه داد: حدود ۱۱ هزار جانباز با درصد جانبازی ۲۵ درصد و بالاتر و آزاده در آموزش و پرورش مشغول به کار هستند که احکام فوق‌العاده ایثارگری آنها از اول مهر ماه ۱۳۹۵ صادر شد.

کفراشی تصریح کرد: این موضوع درباره فرزندان شهدا که شاغل در آموزش و پرورش هستند انجام نشده بود چرا که در این خصوص در قانون ابهام وجود داشت و صراحتاً اسمی از فرزندان شهدا نیامده بود.

وی اضافه کرد: با پیگیری که با کمیسیون ماده ۱۶ بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان مدیریت و بخش‌های مربوطه داشتیم، موافقت‌ از طرف معاون رئیس‌جمهور اخذ و به آموزش و پرورش ابلاغ شد تا ماده ۵۱ برای فرزندان شهدا تسری پیدا کند.

مدیرکل شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار فرزند شهید در آموزش و پرورش شاغل هستند، گفت: در حال نگارش سیستمی احکام هستیم و طی چند روز آینده احکام فوق‌العاده ایثارگری برای فرزندان شهدا صادر می‌شود که این احکام از اول فروردین سال ۹۵ خواهد بود.

وی یادآور شد: در حال حاضر حداقل حقوق دولت، ۹۰۰ هزار تومان است و ۲۵ درصد آن مبلغی حدود ۲۲۵ هزار تومان می‌شود که به عنوان فوق‌العاده ایثارگری پرداخت خواهد شد

نظر دهی فعال است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد