بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود تحقیق جوش ترمیت قالب ورد

فهرست مطالب


1- تعریف جوش ترمیت   


2- تاریخچه فرایند جوشکاری ترمیت   

3- فرایند جوشکاری ترمیت   

4- کنترل دما در جوش ترمیت   

5- 

روشهای مختلف جوشکاری ترمیت   

 

ادامه مطلب ...

دانلود تحقیق ویژه ارتقا شغلی فرهنگیان در قالب ورد و با عنوان جایگزینی روش‌های نوین آموزشی به جای روش‌های سنتی

چکیده

در این مقاله سعی شده است که علل تداوم تدریس به صورت سنتی و معلم محوری بررسی گردیده و همچنین روشهای نوینی جهت جایگزینی آنها ارائه گردد . در این مقاله مواردی نظیر : 

الف) تأثیر برنامه و ساخت نظام آموزشی. 

در بررسی ساختار نظام آموزشی هر کشور دو نظام کاملاً متمایز وجود دارد: 

 

ادامه مطلب ...

دانلود تحقیق ویژه ارتقا شغلی فرهنگیان تعامل با دانش آموزان قالب ورد

تحقیق ویژه ارتقا شغلی فرهنگیان

چکیده

برای ایجاد اعتماد به نفس ریاضی در بچه‌ها سعی کنید جو کلاس به جای "رقابتی" ، "حمایتی" باشد. یک راه خوبش این است که از بچه‌ها بخواهید در گروه های کوچک و با همکاری روی حل یک مسأله ولی با استراتژیهای متفاوت کار کنند. مثلاً در هر گروه یک دانش آموز می‌تواند از مکعب های بازی استفاده کند، یکی دیگر نمودار بکشد و دیگری از محاسبات جبری استفاده کند. نفر چهارم هم می‌تواند تمام مراحل حل را بنویسد. درعین حال بچه‌ها را تشویق کنید به طور منظم از همدیگر کمک و راهنمایی بگیرند و مدام منتظر شما نباشند تا کمکشان کنید. این جمله را در کلاس مد کنید که "قبل از من، از سه نفر دیگر بپرس!" این پیغام ساده به دانش آموزان یادآوری می‌کند که آنها دانش لازم برای کمک کردن به هم را دارند و به آنها می‌گوید: بچه‌ها - و نه فقط معلم‌ها - می‌توانند درست جواب بدهند!"


 

ادامه مطلب ...

دانلود تحقیق آماده قالب ورد با عنوان تئوری ریخته گری فو لاد ها

تئوری ریخته گری فو لاد ها

عناصر تشکیل دهنده فولاد های کربنی

فولادهای کم کربن 

عملیات ریخته گری و تهیه قطعات فولاد کم کربن

1ـ ذوب فلز در کوره های توس اسیدی

2ـ ماهیچه سازی

      3ـ تهیه قالب ریخته گری

4ـ تهیه مدل

5ـ تغییر کاری

 

ادامه مطلب ...

برشکاری قوسی پلاسما

برشکاری قوسی پلاسما 

برشکاری قوسی پلاسما (PAC) برای برش هر نوع فلزی استفاده می شود ، برشکاری قوس پلاسما غالباً برای برشکاری فولاد کربنی ، آلومینیوم و فولادهای ضد زنگ بکار می رود ، این فلزات از پر مصرف ترین و متداول ترین فلزاتی هستند که در کارگاه جوشکاری استفاده می شوند علاوه بر این فرایند جوشکاری استفاده می شوند علاوه بر این فرایند PAC بر روی هر فلز هادی مانند مس برنج ، و برنز ، نیکل و آلیاژهای آن فلز ، زیرکونیم بنحو دقیقی موثر واقع می گردد ، و حتی برشکاری PAC ،برای برش اورانیم نیز بکار می رود .

 

ادامه مطلب ...

دانلود تحقبق ارتقا شغلی قالب ورد با عنوان بررسی دروس املاء و انشاء وارائه راهکارهایی جهت تقویت آنها

چکیده

املا یکی از مواد درسی مهم در برنامه ی آموزش رسمی کشور بوده واز ارکان مهم زبان آموزی در دوره ی ابتدایی است ،و مهمترین هدف آن آموزش صحیح نوشتاری کلمه ها وجمله هاست.از آموخته های املا فراگیران در سراسر زندگی در قالب ارتباط نوشتاری استفاده می کنند. چنانچه ارتباط نوشتاری بین افراد با غلط املایی همراه باشد ارتباط زبانی  بین آنها به خوبی بر قرار نخواهد شد

 

ادامه مطلب ...

دانلود تحقبق ارتقا شغلی قالب ورد با عنوان اعتماد به نفس رمز موفقیت

چکیده

عزت نفس از اصلى ترین عوامل رشد مطلوب شخصیت است و از جمله مفاهیمى است که در چند دهه اخیر مورد توجه پژوهشگران و صاحب نظران روان شناسى و علوم تربیتى قرار گرفته است. 

دانشمندان بسیارى به این نتیجه رسیده اند که کودکان برخوردار از «عزت نفس بالا»، افرادى هستند که با احساس اعتماد به نفس و بهره گیرى از استعداد و خلاقیت خود به ابراز وجود مى پردازند و به راحتى تحت تاثیر عوامل محیطى قرار مى گیرند. 


کلیدواژه

تربیت ، آموزش ، دانش آموز ، پرورش

 

ادامه مطلب ...

دانلود تحقیق ارتقا شغلی فرهنگیان قالب ورد تاثیر آزمایشات در یادگیری علوم تجربی

چکیده

در این مقاله،به استناد پژوهش های انجام گرفته،به بررسی نقش آزمایش در آموزش اثربخش علوم تجربی و نیز جایگاه مهم مدیران مدارس در استفاده بهینه از آزمایشگاه و امکانات موجود در مدارس می پردازیم.

 

ادامه مطلب ...

دانلود تحقیق آماده قالب ورد ویژه ارتقا شغلی فرهنگیان با عنوان اختلالات املایی و راهکارها

چکیده

سه نوع مشکل وجود دارد که ممکن است سبب غیر قابل درک شدن نوشتن کودک شود. اول، مشکل املایی ویژه، که املای بعضی کلمات آن قدر معیوب است که تشخیصش دشوار است. دوم، مشکل نوشتن ویژه، که خط آن قدر بد است که قابل خواندن نیست و سوم، اختلال زبان، که زبان به کار برده شده توسط کودک ممکن است آن قدر مملو از خطا باشد که قابل فهم نباشد.


کلیدواژه

املا ، آموزش ، یادگیری ، دانش آموز ، مدرسه

 

ادامه مطلب ...

دانلود تحقیق ویژه ارتقاشغلی فرهنگیان باعنوان آموزش حرفه و فن قالب ورد

چکیده: 

این درس هدفش آن است که دانش آموز جدا از سایر دروس با درسی برخورد کند که در آن بیشتر به عمل بپردازد . ما در حقیقت می خواهیم تفکر با انگشتان را به دانش آموز یاد دهیم تا دانش آموز با کارکردن خود و لمس کار بتواند به علائقی که در خود دارد، دست یابد . این درس از قالب تئوری جدا شده، تئوری که دارد ولی کمتر است، و در عمل بیشتر متجلی می شود. در

 

ادامه مطلب ...

دانلود تحقیق قالب ورد با عنوان آهنگری تغییر فرم آزاد

آهنگری (تغییر فرم آزاد )

تغییر فرم آزاد همان تغییر شکل تحت فشار می باشد با اختلاف اینکه فقط گاهی اوقات افزار مورد مصرف ملزوم را داراست در اینجا فقط بوسیله حرکت نسبی افزار و کار تولید می شود در آغاز مقطعهای بزرگ مانند دستگاه نورد بوسیله حرارت و یا بدون حرارت کوچک می شوند .

 

ادامه مطلب ...