بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

31 تیر و اعترلض صنفی فرهنگیان

31 ﺍﻡ ﺗﯿﺮ ، ﺭﻭﺯﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﺩﺭ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﻫﺎﯼ ﺻﻨﻔﯽ
ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ ﻧﯿﮏ ﻧﮋﺍﺩ ، ﻋﻀﻮ ﮐﺎﻧﻮﻥ ﺻﻨﻔﯽ ﻣﻌﻠﻤﺎﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ ، 26 ﺗﯿﺮﻣﺎﻩ 94
  
ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﻫﺎﯼ ﺻﻨﻔﯽ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎﻥ ﮐﻪ ﺭﯾﺸﻪ ﺩﺭ ﺩﻫﻪ ﻫﺎ ﺗﺒﻌﯿﺾ ﻭ ﺑﯽ ﻋﺪﺍﻟﺘﯽ ﻫﺎﯼ ﺗﺎﺭﯾﺨﯽ ﺩﺭ ﻣﯿﺰﺍﻥ ﺩﺳﺘﻤﺰﺩ ﻭ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﮐﺎﺭ ﺩﺍﺭﺩ ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺑﺎ ﺷﯿﺒﯽ ﺁﺭﺍﻡ ﺑﻪ ﺍﻭﺝ ﺭﺳﯿﺪ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺍﻭﺝ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺳﻪ ﮔﺮﺩﻫﻤﺎﯾﯽ 10 ﺍﺳﻔﻨﺪ ، 27 ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ ﻭ 17 ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ 94 ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩ . ﺩﺭ ﻫﺮ ﺳﻪ ﮔﺮﺩﻫﻤﺎﯾﯽ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﯽ ، ﺻﺪﺍﯼ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺑﺎ ” ﺳﮑﻮﺕ ” ﺑﻪ ﮔﻮﺵ ﻓﺮﺍﺩﺳﺘﺎﻥ ﻭ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺭﺳﯿﺪ . “ ﺳﮑﻮﺕ ” ﻭ “ ﺧﻮﺩ ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ ” ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎﻥ ، ﺯﻣﯿﻨﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﺟﺮﺍﯾﯽ ﻭ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻫﻤﺮﺍﻫﯽ ﻭ ﺑﻪ ﺭﺳﻤﯿﺖ ﺷﻨﺎﺧﺘﻦ ﺁﻥ ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﻓﺮﺍﺩﺳﺘﺎﻥ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﻭ ﺁﻣﻮﺯﺷﯽ ، ﻣﻮﺟﺐ ﮔﺮﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﮐﻤﺘﺮﯾﻦ ﺗﻨﺶ ﻣﻤﮑﻦ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺗﺠﻤﻊ ﻫﺎ ﭘﺪﯾﺪ ﺁﯾﺪ . ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺭﻭ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﻣﺪﻧﯽ ﺗﺮﯾﻦ ﮔﺮﻫﻤﺎﯾﯽ ﻫﺎﯼ ﺳﺎﻝ ﻫﺎﯼ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺩﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﺩﺍﻧﺴﺖ . ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﻋﺎﻗﻼﻧﻪ ﺩﻭ ﺳﻮﯼ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﻫﺎ ﺳﺒﺐ ﮔﺮﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﮐﻨﺶ ﻫﺎﯼ ﻣﺪﻧﯽ ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺩﺭ ﭼﺎﺭﭼﻮﺏ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻫﺎﯼ ﺻﻨﻔﯽ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎﻥ ﺑﻠﮑﻪ ﺩﺭ ﮔﺴﺘﺮﻩ ﺍﯼ ﻭﺳﯿﻌﺘﺮ ، ﺣﺮﮐﺖ ﻫﺎﯼ ﻣﺪﻧﯽ ﺭﺍ ﯾﮏ ﮔﺎﻡ ﺑﻪ ﭘﯿﺶ ﺭﻭﺩ . ﺍﻣﺎ ﺑﺎ ﺭﺧﺪﺍﺩﻫﺎﯼ ﭼﻨﺪ ﻫﻔﺘﻪ ﯼ ﮔﺬﺷﺘﻪ ، ﺑﯿﻢ ﺁﻥ ﻣﯽ ﺭﻭﺩ ﮐﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻫﺎﯼ ﭼﻨﺪﯾﻦ ﻣﺎﻫﻪ ﻭ ﺣﺘﯽ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﯾﮏ ﺩﻫﻪ ﺍﯼ ﺣﺮﮐﺖ ﺻﻨﻔﯽ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎﻥ ﺑﻪ ﺧﻄﺮ ﺍﻓﺘﺪ .
ﺭﻭﺯ ﺷﺸﻢ ﺗﯿﺮﻣﺎﻩ ﺍﺳﻤﺎﻋﯿﻞ ﻋﺒﺪﯼ ﺩﺑﯿﺮﮐﻞ ﮐﺎﻧﻮﻥ ﺻﻨﻔﯽ ﻣﻌﻠﻤﺎﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ‏( ﺗﻬﺮﺍﻥ ‏) ﭘﺲ ﺍﺯ ﻓﺮﺍﺧﻮﺍﻧﺪﻩ ﺷﺪﻥ ﺑﻪ ﺩﺍﺩﺳﺮﺍﯼ ﺍﻭﯾﻦ ﺑﺎﺯﺩﺍﺷﺖ ﺷﺪ . ﺩﻟﺨﻮﺭﯼ ﻭ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺷﻮﮎ ﺣﺎﺻﻞ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﺩﺍﺷﺖ ﻋﺒﺪﯼ ، ﺩﺭ ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﺍﯼ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﻧﻤﻮﺩ ﺗﺎ ﮐﻨﺸﮕﺮﺍﻥ ﺻﻨﻔﯽ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺭﺍﯾﺰﻧﯽ ﻭ ﮔﻔﺘﮕﻮ ، ﺧﻮﺍﻫﺎﻥ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭﯼ ﮔﺮﻫﻤﺎﯾﯽ ﮐﺸﻮﺭﯼ ﺩﺭ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺯﺩﺍﺷﺖ ﺷﻮﻧﺪ . ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﻋﻤﻮﻣﯽ ، ﺷﻮﺭﺍﯼ ﻣﺮﮐﺰﯼ ﮐﺎﻧﻮﻥ ﻫﺎﯼ ﺻﻨﻔﯽ ﺳﺮﺍﺳﺮ ﮐﺸﻮﺭ ، ﺭﻭﺯ 31 ﺍﻡ ﺗﯿﺮﻣﺎﻩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺭﻭﺯ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﺩﺍﺷﺖ ﻋﻀﻮ ﺍﺭﺷﺪ ﺧﻮﺩ ﺍﻋﻼﻡ ﻧﻤﻮﺩ .
ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺑﺮﺧﯽ ﺣﺮﮐﺖ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺟﻨﺒﺶ ﻫﺎﯼ ﻣﺪﻧﯽ ، ﺯﻣﯿﻨﻪ ﺳﺎﺯ ﺁﺳﯿﺐ ﻫﺎﯼ ﺟﺒﺮﺍﻥ ﻧﺎﭘﺬﯾﺮﯼ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﻧﺪ . ﺁﺳﯿﺐ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻧﺎﺷﯽ ﺍﺯ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻧﺎﺩﺭﺳﺖ ﻫﺪﻑ ﻫﺎ ﻭ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﻭ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ .… ﺍﺳﺖ . ﺩﺭ ﯾﮏ ﺣﺮﮐﺖ ﻣﺪﻧﯽ ﻧﺨﺴﺘﯿﻦ ﻋﺎﻣﻠﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﯿﺮﺩ ﻫﺪﻑ ﺍﺳﺖ . ﺑﺮﺍﯼ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻫﺪﻑ ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ﺻﻨﻔﯽ ﭼﯿﺴﺖ؟ ﭼﻮﻥ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻫﻤﻪ ﭘﺬﯾﺮﯼ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭﻩ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ ، ﺷﺎﯾﺪ ﺑﻬﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻓﺮﺍﮔﯿﺮﺗﺮﯾﻦ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻫﺎﯼ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎﻥ ﺑﺴﻨﺪﻩ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺭﻭﯼ ﺁﻥ ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ ﺷﺪ . ﻫﺮ ﭼﻪ ﺳﻄﺢ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻫﺎ ﺭﺍﺩﯾﮑﺎﻝ ﺗﺮ ﺷﻮﺩ ، ﻫﻤﻪ ﭘﺬﯾﺮﯼ ﺁﻥ ﮐﺎﻫﺶ ﯾﺎﻓﺘﻪ ﻭ ﺩﯾﺪﮔﺎﻩ ﻫﺎ ﺩﭼﺎﺭ ﭼﻨﺪ ﺩﺳﺘﮕﯽ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺩ . ﺩﺭ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﮐﻨﻮﻧﯽ ﺟﻨﺒﺶ ﺻﻨﻔﯽ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎﻥ ، ﻣﺨﺮﺝ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻫﺎ ، ﮐﻤﯽ ﺩﺳﺘﻤﺰﺩ ﻭ ﺗﺒﻌﯿﺾ ﺩﺭ ﻭﺍﮔﺬﺍﺭﯼ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﻭ ﻣﺰﺍﯾﺎ ، ﺍﻓﺖ ﺷﺪﯾﺪ ﺟﺎﯾﮕﺎﻩ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﯼ – ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺣﺮﻓﻪ ﻣﻌﻠﻤﯽ ﻭ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺳﺨﺖ ﻣﺤﯿﻂ ﮐﺎﺭ ﻭ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻫﺎﯼ ﺍﺯ ﺑﺎﻻ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻭ ﻧﺪﯾﺪﻥ ﻭ ﻧﺸﻨﯿﺪﻥ ﺻﺪﺍﯼ ﻣﻌﻠﻢ ﺩﺭ ﻻﯾﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﻼﻥ ﺁﻣﻮﺯﺷﯽ – ﺳﯿﺎﺳﯽ ﻭ … ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ . ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺭﺍﺳﺘﺎ ﻭ ﻫﻤﺴﻮ ﺑﺎ ﺩﯾﮕﺎﻩ ﺣﺎﮐﻢ ﺑﺮ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎﻥ ، ﺑﺎﺯﺩﺍﺷﺖ ﻋﺒﺪﯼ ﺁﻥ ﻫﻢ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﻫﺎ ﻭ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﺑﺮ ﻧﻘﺶ ﺍﻭ ﺩﺭ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭﯼ ﮔﺮﻫﻤﺎﯾﯽ ﻫﺎﯼ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﯽ ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﺑﺎﺯﺩﺍﺷﺖ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎﻧﺶ ، ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺭﻭﺯ 31 ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﯽ ﺻﻨﻔﯽ ﻭ ﻫﻤﺮﺍﺳﺘﺎ ﺑﺎ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻫﺎﯼ ﭘﺎﯾﻪ ﺍﯼ ﺗﺮ ﺁﻥ ﯾﻌﻨﯽ ﻣﻌﯿﺸﺖ ﻭ ﻣﻨﺰﻟﺖ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ . ﺍﻣﺎ ﻓﺮﺍ ﺭﻓﺘﻦ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻫﺎﯼ ﺻﻨﻔﯽ ﻓﺮﺍﮔﯿﺮ ﺗﺮ ﺩﺭ ﺷﻌﺎﺭﻫﺎﯼ ﺑﺮﺧﯽ ﮔﺮﺍﯾﺶ ﻫﺎﯼ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﺭ ﺟﻨﺒﺶ ﻭ ﺩﺭ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺁﻥ ، ﺍﻓﺰﻭﻥ ﺑﺮ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺷﮑﺎﻑ ﻣﯿﺎﻥ ﻻﯾﻪ ﻫﺎﯼ ﮔﻮﻧﺎﮔﻮﻥ ﻣﻌﺘﺮﺿﺎﻥ ، ﺳﺒﺐ ﺑﺎﻻ ﺭﻓﺘﻦ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﻫﺎﯼ ﺍﻣﻨﯿﺘﯽ ﻭ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﺳﺎﺯ ﺭﯾﺰﺵ ﻧﯿﺮﻭﻫﺎ ﻭ ﺿﻌﯿﻒ ﺷﺪﻥ ﺟﻨﺒﺶ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮔﺮﺩﯾﺪ . ﺑﻪ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﮕﺎﺭﻧﺪﻩ ﺣﺮﮐﺖ ﺻﻨﻔﯽ ، “ ﺣﺮﮐﺘﯽ ﺁﺭﺍﻡ ﻭ ﺻﻠﺢ ﺟﻮﯾﺎﻧﻪ ، ﺑﺎ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻫﺎﯼ ﺣﺪﺍﻗﻠﯽ ، ﻓﺮﺍﮔﯿﺮ ﻭ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﺷﺪﻩ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﯼِ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻫﺎﯼ ﮐﻮﭼﮏ ﻭ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺎ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎﯼ ﮐﻢ ” ﺍﺳﺖ . ﻭﺍﺭﺩ ﻧﻤﻮﺩﻥ ﺷﻌﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﻓﺮﺍ ﺗﺮ ﺍﺯ ﻣﺨﺮﺝ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﯾﺎﺩ ﺷﺪﻩ ﺍﻓﺰﻭﻥ ﺑﺮ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺗﻮﺍﻥ ﺟﻨﺒﺶ ﻧﻮﭘﺎﯼ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎﻥ ﻧﻤﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﺩﺭ ﻫﺪﻑ ﻫﺎ ﻭ ﺍﺳﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﮐﺎﻧﻮﻥ ﻫﺎﯼ ﺻﻨﻔﯽ ﻣﻌﻠﻤﺎﻥ – ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺗﺮﯾﻦ ﻧﻬﺎﺩ ﺑﻪ ﺑﺪﻧﻪ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎﻥ – ﻧﯿﺰ ﻧﮕﻨﺠﯿﺪﻩ ﺍﺳﺖ . ﺑﺎﺭ ﮐﺮﺩﻥ ﺷﻌﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻧﻪ ﺩﺭ ﺗﻮﺍﻥ ﺟﻨﺒﺶ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﻪ ﺩﺭ ﻫﺪﻑ ﻫﺎﯼ ﺁﻥ ، ﺑﯽ ﮔﻤﺎﻥ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﭘﯿﮑﺮﻩ ﯼ ﻧﺎﺯﮎ ﺟﻨﺒﺶ ﺭﺍ ﺑﯿﺎﺯﺍﺭﺩ ﻭ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﺿﺮﺑﻪ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﻧﻤﺎﯾﺪ . ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﯾﻢ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﮐﻨﺸﮕﺮﺍﻥ ﭘﯿﺸﺮﻭ ﺑﺎ ﺩﺭ ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﮐﺎﺭ ، ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﭼﺎﺭﭼﻮﺏ ﻫﺎﯼ ﺟﻨﺒﺶ ﺻﻨﻔﯽ ﻭ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ ﺁﻥ ﻣﻠﺰﻡ ﺩﺍﻧﺴﺘﻪ ﻭ ﺑﺎ ﺣﻔﻆ ﮔﺮﺍﯾﺶ ﻫﺎﯼ ﺳﯿﺎﺳﯽ – ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺧﻮﯾﺶ ، ﺩﺭ ﮐﺎﺭ ﺻﻨﻔﯽ ﺑﻪ ﻣﺨﺮﺝ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺩﺭ ﭼﺎﭼﻮﺏ ﺟﻨﺒﺶ ﺣﺮﮐﺖ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ ﺗﺎ ﺷﺎﻫﺪ ﺑﺮ ﺯﻣﯿﻦ ﺍﻓﺘﺎﺩﻥ ﺍﯾﻦ ﻧﻬﺎﻝ ﻧﻮ ﭘﺎ ﻧﺒﺎﺷﯿﻢ .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد