بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

استیضاح وزیر ؛ به نام معلمان، به کام مجلس !

چند وقتی است که بحث استیضاح وزیر آموزش و پرورش ازجانب مجلس مطرح است.نمایندگان دلیل استیضاح را " مطالبات معلمان " و " عدم کوشش کافی وزیر در اجابت آنها "عنوان کرده اند.

اگر عملکرد مجلس را مرور کنیم، آیا همیشه بزرگترین سنگ را خود مجلس جلو حصول مطالبات فرهنگیان نینداخته است؟ حتیدر دولت آقای احمدی نژاد، وقتی دولت وقت ،لایحه افزایش حقوق کارمندان را به مجلس برد،این مجلس بود که با قاطعیت این لایحه را رد کرد !

  

با وجودی که یکی از وظایف اصلی مجلس نظارت بر اجرای درست قوانین است،هیچ وقت بر اجرای درست قانون هماهنگ حقوق نظارت نکرد و این قانون تبدیل به " قانون ناهماهنگ  " شد ،درحالی که نمایندگان برای انجام این وظایف مهم ،حقوق های نجومی می گیرند.

معلمان می دانند که همیشه اولین مانع تححق مطالبات انباشته آنان،خود مجلس بوده است.

چرا راه دور برویم؟

نمایندگان محترم!

همه اعتبارات و اجازه آن دست خود شماست، و در واقع شما نمی گذارید مطالبات معلمین اجرایی گردد،به جای کوشش در جهت ایجاد عدالت واقعی برای معلمان ،بحث استیضاح را راه انداخته اید؟

این که وزیر آموزش وپرورش در انجام وظیفه اش جدیت نداشته است حرف درستی است،ولی این مجلس بوده که در هر کابینه ای جلو اجرای قانونی مطالبات و بهتر شدن وضع معیشتی معلمان و رفع تبعیض بین حقوق و مزایای آنان با سایر کارمندان دولت و حتی خود کارمندان آموزش و پرورش را گرفته است.

پس مجلسیان محترم !

شما اگر با یک کابینه و وزرایش مشکل در خطر افتادن انقلاب را دارید،و شما نمایندگان پاک دست که تاکنون هیچ نامی از شما در تبانی های اقتصادی بیرون نزده است، و برای غم دین، و نه غم نان، می خواهید آنان را از صحنه روزگار محوکنید !

پس لطفا کاسه کوزه ها را بر سر معلم های مظلوم نشکنید، و آن را به اسم معلم تمام نکنید.

tajammospecial این واقعیت تلخ به ما یادآوری می کند، اگر در انتخاب وزیر دخالتی نداریم،در انتخابات مجلس، که حق قانونی همه ی مردم است،فعالانه شرکت کرده و نمایندگانی را به مجلس بفرستیم،که نه تنها در رسیدن معلمان به حقوق واقعی خود،سنگ اندازی نکنند، بلکه در برابر خواسته های مردم نیز،قد علم ننمایند.

اگر به زیاد بودن معلمین در جاهای دیگر اهمیتی داده نمی شود، مطمئنا در موضوع انتخابات،این معلمین زیادی ! خیلی به درد خواهند خورد ! و اگر به حقوق غیر عادلانه آنها و نداشتن مزایایی مثل سایر کارمندان ،توجهی نمی شود ولی حتما آراء تک تک معلم ها، در این مواقع با ارزش خواهد بود!

پس ما هم باید بدانیم که چه کسانی را به مجلس می فرستیم...