بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

نامه معلم به روحانی ریس جمهور محترم

وهاب آوریده: سلام دکتر روحانی، منتخب من، ای که کلیدت امید گشایش قفل هایی است که پای آرزو هایمان را زنجیر کرده است. 

  

یک فرهنگی ام و خوشبخت و از فرهنگیانی که می نالند متعجبم.راز خوشبختی ام را به شما می گویم تا آن را نشر دهید وبا این شیوه آنها را خوشبخت کنید:

جناب روحانی خوب می دانم کسی که موظفی ما را بیست و چهار ساعت قرار داد ، با زبان بی زبانی به ما گفت  که باید دو شیفت دیگر هم کار کنید تا امور شما بگذرد.با گوش جان شنیدم و هر روز که از مدرسه بر می گردم لباسم را عوض می کنم  وتا ساعت ده شب در کوچه و خیابان دنبال مسافر می گردم.

جناب روحانی البته من پرایدکی دارم و شاید همه ی همکاران من نتوانند به این خوشبختی نایل شوند.

جناب روحانی به خنده های شیرین خودت و به سکوت وزیر با کفایتمان 

قسم که یک ساعت از وقتم را در منزل صرف مطالعه یا تصحیح اوراق یا رسیدگی به امور دانش آموزان نکرده ام چون حق مسافرانم ضایع می شود و آنها بی وسیله می مانند. 

جناب روحانی روش دیگر من این است که لباس قناعت را بر تن آرزوهایم پوشانده ام. با دیدن اولین فیش حقوقی ام گیاهخواری را پیشه کردم و سالهاست که پرندگان و چرندگان و آبزیان از نیش من در امان بوده اند و اینگونه به محیط زیست نیز خدمت نموده ام.

جناب روحانی با دیدن وضعیت جاده ها و فیش حقوقی ام و مهم تر از همه سلامتی پرایدم حضر را بر سفر ترجیح داده و هیچگاه شهر خودم را ترک ننموده ام.

به  خانواده ام فهماندم که پول خوشبختی نمی آوردومی توان سه وعده املت خورد و خوشبخت بودو به قولی :چشم ها را باید شست."

جناب روحانی هیچ گاه از بی عدالتی شکایت ننموده ام و اگر یک دیپلم در شرکت نفت یا بانک یا سایر ادارات چندین برابر من فوق لیسانس حقوق می گیرد شکوه ننموده ام وبا این دلایل خودم را قانع ساخته ام. 

اولا که من کار تولیدی نمی کنم و خرداد که می شود نه ار زحمات من شیری تولید می شود نه گازی نه بنرینی ونه حتی تره ای که کسی آن را برای خودم خرد کند.

دوم این که

نتوانسته ام در این نه ماه سپرده ای را جذب کنم و وام ببست و هفت درصدی بدهم تا درصدی از آن نصیب خودم گردد.

سوم این که من خودم مقصر هستم که این شغل را انتخاب کردم ، می توانستم با دیپلم به اداره ای دیگر بروم و این همه دچار مشکل نشوم.

چهارم این که معلمی شغل انبیا ست و آن ها همه ساده زیست بودند ولی سایر کارکنان دولت شغلشان ، شغل انبیا نیست که بخواهند ساده زیست باشند.

پنجم این که معلم ها وارسته هستند و اصولا حسود نیستند.

جناب روحانی تنها ناراحتی من این است که هرگاه  دانش آموزی خوب ، متعهد ومنظم ترببت کرده ام در جامعه موفق نبوده است ودانش آموزانی که از تربیت آن ها ناراضی بوده ام خیلی ساده به همه چیز رسیده اند.

در پایان ملالی نیست جز دوری از فیض حضورتان و اندکی هم دندان درد که امید است با تغییر بیمه ی طلایی دومی مرتفع گردد.