بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

پیامک طنز - تیر 93

مـرد بـاس روزی یـه بـار بیخـود و بـی جهـت عـربـده بزنـه : عـــیــــــآل ، میـخوامـت بـه مـولــآ زنـه هـم بگـه : پـول بـده عـشقـم ;)


نانوایی (چند سال دیگه): - آقا این نون ها چنده؟ - سه هزار تومن! - از اینا سایز medium هم دارید؟ - نه فقط xlarge! - باشه یه چند جا دیگه قیمت کنیم، مزاحمتون میشیم دوباره…


گل است دیگر . . . . گاهی دلش می خواهد ظاهری زیبا داشته باشد و بویی گند!!!!

   


یکی نیست بره به این پشه ها بگه د اخه کصااافت تو که خونتو خوردی بگیر یه گوشه بشین انقدر دورنزن دو دقه دیگ دوباره گشنت بشه


اعتراف میکنم این اواخر در به در دنبال کد اهنگ" لوسی" باسه پیشوازم بودم. هم اکنون نیازمند یاری زردتان هستم هر کی پیدا کرد اعلام کنه.


رفتم پیش دکتر بهم گفت مریض شدی! گفتم : پ ن پ اومدم ثبت نام یارانه!


مورد داشتیم که بی مورد موردمونو مورد دار کرد ایشالا هرموردی داره مورداش بی مورد مورد دار شن تا بفهمه مورد هیچ مورد داریو مورد دار نکن


ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻡ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﯾﮑﯽ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯿﻤﻮ ﺧﻮﺭﺩﻩ!


ساعت دو و نیم نصف شب این همسایه بیشعورمون با مشت میکوبید به دیوار حالا خوبه من خواب نبودم داشتم شیپور تمرین میکردم مردم خیلی بی فرهنگ شدنا اه اه اه


همراه اول است دیگر تا میلیونرمون نکنه بیخیال نمیشه ...


خوب شد بازیِ Pou اومد توو گوشیا تا بعضی پسرا بعد ابرو برداشتن و گوشواره انداختن قشنگ طعم مادر بودن رو بِچِشَن


پسر است دیگر خودش متعلق به همه است انتظار دارد . . . . . . ما فقط برای او باشیم


ﺷﻤﺎﻫﺎ ﻳﺎﺩﺗﻮﻥ ﻧﻤﻴﺎﺩ ، ﻳﻪ ﺯﻣﺎﻧﻲ ﻣﻠﺖ ﮐﺎﺭﺷﻮﻥ ﮐﻪ ﺑﺎ ﮐﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﻴﺸﺪ ﺭﻭﻱ ﮐﻴﺒﻮﺭﺩ ﻭ ﻣﺎﻧﻴﺘﻮﺭ ﻭ ﮐﻴﺲ ﮐﺎﻭﺭ ﻣﻴﮑﺸﻴﺪﻥ ﺩﺭ ﺣﺪ ﺭﻭ ﻣﺒﻠﻲ ﭘﺬﻳﺮﺍﻳﻲ