بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود پروژه

دانلود پروژه تجزیه و تحلیل سیستم دفترخانه ثبت اسناد رسمی

Posted: 22 Jun 2014 06:58 AM PDT

 

عنوان پروژه : تجزیه و تحلیل سیستم دفترخانه ثبت اسناد رسمی

قالب بندی Word

قیمت : رایگان

شرح مختصر :شرح سیستم دفترخانه ثبت اسناد رسمی : دفترخانه را درواقع می توان یک مکانی به شمارآورد که به طور کامل با مردم و اموال انها سروکار دارد.

بخش های مختلف دفترخانه اسناد رسمی :

۱) یک دفتر خانه را می توان به قسمت های مختلفی تقسیم کرد که در این قسمت به این موارد اشاره کرده و هر کدام را به طور مختصر شرح می دهیم :

۱-             رییس دفتر خانه

۲-             قسمت ثبت تقاضاها

۳-             قسمت تکمیل مدارک

۴-             قسمت پرونده سازی برای متقاضی

۵-             قسمت ثبت پرونده

۶-             قسمت بایگانی

رییس دفتر خانه : رییس یک دفتر خانه در واقع کسی است که بر کار تمام کارمندان نظارت دارد و روابط بین انها را بر قرار می سازد. رییس دفترخانه همیشه کارهای اصلی را انجام می دهد که از جمله کارهای او می توان به امضای اخر ان ثبت یا سند متقاضی اشاره کرد که هم در اول و هم در اخر پرونده صورت می گیرد.

قسمت ثبت تقاضاها : وظیفه کارمندان در این قسمت این است که تقاضای متقاضیان را که یکی ازهمان مواردی است که قبلا گفته شده ثبت کنند تا به مرحله بعد نزدیکتر شود این عمل ثبت کردن که در هر صورتی توسط کارمندان صورت میگیرد به دو نوع تقسیم می شود که بستگی به پیشرفتگی و به روز بودن ان دفترخانه دارد که این دو قسمت عبارتند از :

۱)             ثبت کامپیوتری

۲)             ثبت دستی

ثبت کامپیوتری : تقاضا در این نوع سبک از طریق کارمندان به وسیله کامپیوتر صورت میگرد و این روش دارای سرعت بالا و هزینه کمتری میباشد و کارمندان راحت تر عمل ثبت را انجام می دهند.

ثبت دستی : این روش هم به همان صورت توسط کارمندان صورت می گیرد با این تفاوت که دیگراز کامپیوتر استفاده نمی شود و ثبت در دفترهای بزرگ و مخصوص ثبت صورت می گیرد و این روشی است که بسیار کند است و مدت زمان زیادی برای این کار باید صرف شود.

قسمت تکمیل مدارک : در این قسمت با توجه به تقاضاهای افراد برای هر تقاضا معمولا یک سری مدارک جداگانه نیاز است ، که باید افراد در اختیار دفترخانه قرار دهند به عنوان مثال برای انتقال سند مالکیت هر دو طرف یعنی فروشنده و خریدار موظف هستند که مدارکی از جمله شناسنامه ، کپی سند و مدارک ملک از جمله گواهی عدم خلاف که باید از شهرداری گرفت را در اختیار دفترخانه قرار دهند ودراین قسمت مدارک به صورت کلی چک می شوند تا کم وکاستی یا اشکالی در مدارک نسبت به ملک فوق وجود نداشته باشد و مدارک باید با ملک مطابقت داشته باشد و بعد از این مرحله پرونده به مراحل بعدی ارجاع می شود.

قسمت پرونده سازی : در این قسمت مدارک مربوط به ملک ها که در مراحل قبلی از افراد گرفته شده بود دوباره چک شده و به صورت یک پرونده در می اید و مدارک به ترتیب در پرونده قرار می گیرند ، این پرونده ها به دو صورت می باشند : ۱- کتبی ، ۲- به صورت کامپیوتری

کتبی : به این صورت است که مدارک را در یک دفتر مخصوص به صورت دستی ثبت می کنند.

کامپیوتری : در این روش مدارک از طریق اپراتور وارد کامپیوتر می شود وذخیره می شود.

قسمت ثبت پرونده : در این مرحله پرونده ثبت می شود. عمل ثبت پرونده در هر دفترخانه متفاوت می باشد و هر دفترخانه از روش مخصوص خود استفاده می کند ، عمل ثبت به این صورت است که به هر پرونده یک شماره یا کد

اختصاص می دهند که این پرونده ها با کد مربوط به خود که توسط کارمندان برای انها گذاشته می شود در سیستم ثبت می گردند و در این قسمت و در این قسمت مشخصات فروشنده و خریدار و همچنین مشخصات ملک ثبت می شود . این مرحله بسیار قابل اهمیت می باشد زیرا باید پرونده ها به گونه ای ثبت شوند که کسی به جز افراد دفترخانه نتواند به ان دسترسی پیدا نماید و فقط کسی بتواند به ان دسترسی پیدا نماید که رمز یا کد پرونده را داشته باشد که معمولا این کدها در اختیار رییس دفتر خانه می باشد.

فهرست :

شرح سیستم دفترخانه ثبت اسناد رسمی

بخش های مختلف دفترخانه اسناد رسمی

رییس دفتر خانه

قسمت ثبت تقاضاها

ثبت کامپیوتری

ثبت دستی

قسمت تکمیل مدارک

قسمت پرونده سازی

قسمت ثبت پرونده

قسمت بایگانی

چارت سازمانی دفتر خانه اسناد رسمی

نمودارهای DFD فیزیکی

شناسایی موجودیت ها

فرم تشریح خطوط جریان ارتباطی

فرم جریان داده

فرم (ارائه مدارک)

فرم جریان داده

فرم   (دریافت گواهی امضا)

فرم ذخیره داده

فرم ذخیره داده (مبلغ دریافتی)

فرم ذخیره داده (پرونده)

DFDهای منطقی

ماتریس ارتباط بین موجودیت ها

فرهنگ داده ها (DATA DICTIONARY)

جدول tblCustomer (مشتری)

جدول tblAmoun (دریافت مبلغ)

جدول tblGavahiEmza (گواهی امضا)

جدول tblMadarek (مدارک)

جدول tblSanad (سند)

جدول tblFile (پرونده)

جدول tblEstelam (استعلام)

جدول tblPersonnel (پرسنل)

نمودار ER منطقی سیستم دفتر خانه ثبت اسناد رسمی

نمودار ER فیزیکی سیستم دفتر خانه ثبت اسناد رسمی

شرح پردازش ها

دانلود طرح کارآفرینی و توجیهی احداث مهد کودک

Posted: 22 Jun 2014 06:40 AM PDT

 

عنوان پروژه : احداث مهد کودک

قالب بندی  پاورپوینت

قیمت : رایگان

شرح مختصر : کودکان سرمایه های ارزشمند وسازنده آینده جامعه هستند. آموزش و پرورش در دوره کودکی که زمان شکل گیری شخصیت و ایجاد عادات مختلف و پیشگیری از بروز مشکلات است. آینده فرد و جامعه را بنایی نهد و مسیر حرکت مملکت را مشخص می سازد. توجه به مسائل و مشکلات کودکان باعث پیشرفت و ترقی جامعه می شود و غفلت در رفع مشکلات آنان، خسارات جبران ناپذیری به بار می آورد. از این رو، سرمایه گذاری و برنامه ریزی در آموزش و پرورش ابتدایی، از حساسترین و مهمترین وظایف دست اندر کاران و مسئولان جامعه است و باید از اولویت ویژه ای برخوردار باشد . اصلیترین معضل پیش روی مراکز آموزش پیش دبستانی ،عدم توسعه مراقبتهای کودکان طی سالهای اولیة زندگی است.درحالیکه تمام مردم درتلاش برای افزایش تحقق این برنامه هستند، بحران اقتصادی موجود در کشور اندونزی تأثیری جدی درتحقق همه برنامه های آموزشی از جمله برنامة آموزشی متعلق به کودکان درسالهای اولیه تولد آنها داشته است. جامعه مستقیماً تأثیرات اجتماعی آن را تجربه کرده است، مخصوصاً مراقبتهای بهداشتی برای کودکان درسالهای اولیة تولد بسیار نا امید کننده است. این بحران باعث شده است که مردم نتوانند ازغذاهای مناسب و با کیفیت بالا استفاده  کنند، بخصوص مردم فقیر چرا که آنها قادر نیستند هم غذاهایی با کیفیت بالا بخرند و هم با کمیت بالا. علاوه بر این، کاهش بوجود آمده در خدمات بهداشتی نیز مسائل تغذیه أی و بهداشتی زیادی برای جامعه بخصوص برای کودکان و مادران باردار، به بار آورده است . وجود پراکندگی غیر عادی مدارس هم از جنبه استانی و هم از جنبه شهری روستایی عدم برخورداری اغلب مربیان پیش دبستانی ازحداقل توانایی لازم برای این کار را ندارند، البته طی  چند سال گذشته،برنامة آموزش پیش دبستانی رشد منطقی داشته است،هم از لحاظ تعداد وهم از لحاظ کیفیت نوع برنامه.

فهرست :

کسب خود ارزیابی و آمادگی

شناسایی و ارزیابی فرصت

نوآوری و ایده یابی

تدوین طرح کسب وکار

روشهای بازاریابی و تبلیغات جهت ( جهت فروش کالا )

تاسیسات مورد نیاز

تامین منابع مالی مورد نیاز

تاسیس و راه اندازی کسب و کار

اداره کسب و کار و تثبیت آن

 

دانلود طرح کارآفرینی و توجیهی تولید بیسکویت

Posted: 22 Jun 2014 06:32 AM PDT

 

عنوان پروژه : طرح کارآفرینی و توجیهی تولید بیسکویت

قالب بندی: پاورپوینت

قیمت : رایگان

شرح مختصر : اصولا قبل از انجام هر گونه فعالیتی در رابطه با طرح ریزی یک واحد صنعتی،باید محصول یا محصولات مشخصی را جهت تولید در آینده انتخاب کرد.در این مرحله ابتدا برای انتخاب محصول بهینه لازم است تا تعدادی از محصولات قابل تولید را با یکدیگر مقایسه کرده و پس از تعیین بهترین محصول جهت تولید،به جمع آوری اطلاعات اولیه بیشتری در مورد بازار آن محصول پرداخت. بازار هر محصول بستگی به میزان عرضه آن محصول(مقدار تولیدات داخلی بعلاوه واردات) و نیز میزان تقاضای آن محصول(مقدار صادرات و مصرف داخلی)دارد.پس از براورد تقریبی این دو کمیت و همچنین تخمین قیمتی مناسب برای حال و آینده محصول،نوبت آن است که سهمی از بازار را که در آینده توسط تولیدات واحد صنعتی مورد نظر تحت پوشش قرار میگیرد،براورد کرده و از این طریق برنامه ای را برای تولیدات و فروش آینده خود در نظر گرفت.

خلاصه طرح :

موضوع طرح : طرح تولید بیسکوئیت ساده ، میشکا و نان و شیرینی

نوع تولیدات: بیسکوئیت ساده ،میشکا و نان و شیرینی

تعداد شاغلین : ۱۵ نفر

مشحصات سرمایه گذاری طرح : ارقام به میلیون ریال

سرمایه گذاری طرح : ۴۴۷۲

سرمایه گذاری ثابت : ۳۹۲۳/۵

سرمایه در گردش : ۵۱۹/۵

در آمد سالیانه : ۵۹۰۰

سود ویژه : ۱۲۰۰

دوره بازگشت سرمایه : ۳ سال

نرخ بازدهی سرمایه : ۳۲%

 

دانلود پایان نامه بررسی فرآیند بودجه بندی جامع

Posted: 18 Jun 2014 02:17 PM PDT

عنوان پایان نامه :  بررسی فرآیند بودجه بندی جامع

قالب بندی word

قیمت : رایگان

شرح مختصر : دیدگاهها, نظریه ها و تعاریف مختلفی در خصوص بودجه ارائه شده است. این تعاریف نیز متاثر از نظریه های اقتصادی در مورد دولت بوده است و دیدگاههای موجود در زمینه دولت نیز تحت تاثیر شرایط متفاوت سیاسی, اقتصادی و فرهنگی بوده است. در یک بررسی کلی می توان گفت نظام بودجه بندی به عنوان یک ابزار مهم و حساس برنامه ریزی به موازات رشد و توسعه دولت و جامعه, مراحل و تحولات مهمی را پشت سر گذاشته و امروزه بصورت یک نظام پیچیده فنی و مالی درآمده است. این نظام در آغاز پیدایش خود به علت محدودیت حوزه فعالیت دولت و به علت نگرش منفی جامعه نسبت به فعالیتهای دولت, عمدتاً یک ابزار سیاسی بوده و از دهه سوم قرن میلادی به علت رواج اقتصاد کینزی که دولت را به مداخله در فعالیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری اجتماعی تشویق و ترغیب می‌نمود, بودجه دولتی به عنوان ابزار اقتصادی و مالی, علاوه بر نقش های سیاسی, نقش‌های اقتصادی و مالی را نیز بر عهده گرفت و بالاخره با گسترش فعالیتهای دولتی در همه جنبه های زندگی و بزرگتر و پیچدیده تر شدن سازمانهای دولتی و پیشرفت روش‌های مدیریت و برنامه ریزی و ظهور تکنولوژی اطلاعاتی امروزه, نظام بودجه بندی یک سیستم پیچیده ای از طرحها و برنامه هاست و بودجه علاوه بر نقش های سیاسی و اقتصادی, نقش حساس و مهم برنامه‌ریزی را نیز عهده دار شده است و امروزه بودجه منعکس کننده انواع برنامه‌ریزیهای سیاسی, اجتماعی و فرهنگی جامعه است. از طرفی چون مسلم شده که توسعه امری یک بعدی نبوده و توسعه اقتصادی می تواند به توسعه اجتماعی و فرهنگی بیانجامد, مهمترین عامل در وقوع این امور, گزینش درست اهداف, استراتژی ها و نهایتاً رسالت های سیستم برنامه ها وطرحهای بودجه است. بودجه دو طرف دارد : درآمد و هزینه . هر یک از این دو طرف باید با دقت بسیار و صحت هر چه بیشتر سنجیده شوند ؛ زیرا برآورد ارقامی که پایه و اساس منطقی نداشته باشد نه تنها مفید نیست ، بلکه می تواند زیانبار نیز باشد . چون بودجه نوعی برنامه است و بودجه نویسی نیز نوعی برنامه ریزی ، تا حد امکان باید این برنامه را استواری بخشید ؛ از این رو برای پیش بینی در درآمدها و برآورد هزینه ها روشهای مختلفی ابداع شده است که روز به روز از نظر علمی و فنی به اهمیت آنها افزوده می شود .
فهرست :

کلیات بودجه ریزی

واژه بودجه

تعاریف بودجه

سیر تکوین بودجه

ضرورت بودجه و بودجه ریزی

اهمیت بودجه

بخش دوم

تنظیم بودجه

روشهای تنظیم بودجه

روشهای برآورد و تنظیم درآمدها

روش تنظیم بودجه متداول

مراحل تهیه و تنظیم بودجه متداول

بودجه ریزی افزایشی

بودجه برنامه ای

بخش سوم

بودجه بندی عملیاتی

چکیده

بودجه ریزی افزایشی

بودجه برنامه ای

بودجه بندی بر مبنای صفر

نظام بودجه بندی طرح و برنامه

بودجه ریزی عملیاتی

پیشینه بودجه ریزی عملیاتی

اهداف بودجه ریزی عملیاتی

مزایای بودجه ریزی عملیاتی

چگونگی بودجه ریزی عملیاتی

مراحل انجام بودجه عملیاتی

هزینه یابی بر مبنای فعالیت

بخش چهارم

نقدی سرمایه ای

چکیده

مقدمه

بودجه سرمایه ای

تصمیم گیری

بودجه و مدیریت

اهمیت بودجه بندی سرمایه ای

هزینه های اساسی

داراییهای ثابت بیش از نیاز یا کمتر از نیاز

انواع تصمیمات بودجه بندی سرمایه ای

شرایط اقتصادی

سیاستهای رشد

ارزیابی مخاطره

عوامل ادراکی

فرآیند بودجه بندی سرمایه ای

مرحله برنامه ریزی

مرحله ارزیابی طرحها

مرحله انتخاب طرحها

مرحله اجرا

مرحله کنترل و پیگیری

مرحله رسیدگی و بازرسی عملیات ( حسابرسی )

راهکارهای عملی در بودجه بندی سرمایه ای

نتیجه گیری پیشنهادات

بخش پنجم

منابع و مآخذ

منابع

دانلود تحقیق و مقاله پیرامون نظریه تناسخ‎

Posted: 18 Jun 2014 02:03 PM PDT

عنوان مقاله  : نظریه تناسخ‎

قالب بندی PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : تناسخ موضوعى ساده و کوچک نیست که بتوان در یک مقاله یا یک کتاب از همه ابعاد آن سخن گفت. تحقیق درباره تناسخ نیازمند جزئى نگرى و تقسیم و تفکیک عالمانه مسائل از یکدیگر است. در شرایط کنونى جامعه علمى ما، هنوز این تقسیم و تفکیک به صورت دقیقى شکل نگرفته است; لذا اگر بخواهیم راجع به یکى از زیرمجموعه هاى مسئله تناسخ به صورت جزئى و تخصصى سخن بگوییم، راه ساده اى پیش رو نداریم. لاجرم باید با یک نگاه کلى آغاز کنیم و تقسیماتى را صورت دهیم تا نقطه آغاز بحث اصلى را روشن کنیم. ما در اولین مواجهه با مسئله تناسخ با سه مقوله پر اهمیت روبه رو هستیم; یکى تعریف تناسخ، دیگرى نقد و ردّ آن و سه دیگر جغرافیاى فکرى و فرهنگى رشد یک نظریه تناسخى. با روشن شدن نکاتى درباره این سه مقوله، انگیزه و غایت این تحقیق تا حدودى روشن و راهى براى ادامه این بررسى گشوده خواهد شد.
فهرست :

مقدمه نخست

تعریف تناسخ

نقد تناسخ

نظریه پردازان تناسخ

درباره خاندان الاهی

حاصل دو مقدمه و طرح مسئله

بیان مدعا و فرضیه

شواهد و مستندات

متون آیینی

متون دینی

امور معقول

خلاصه ای بر تناسخ

تحقیق و تحلیل

پایان نامه عوامل موثر بر سلامت اجتماعی دانشجویان با تأکید بر شبکه های اجتماعی‎

Posted: 14 Jun 2014 02:11 PM PDT

عنوان پایان نامه : بررسی عوامل موثر بر سلامت اجتماعی دانشجویان با تأکید بر شبکه های اجتماعی

قالب بندی PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : سلامت اجتماعی تابعی از عوامل مختلف اجتماعی و فرهنگی است و دانشجو پس از ورود به دانشگاه با محیط جدیدی روبرو می شود که با زندگی قبلی او و محیط اجتماعی گذشته اش متفاوت می باشد و در طی دوران تحصیل نیز با مسایل و مشکلات عدیده ای روبرو خواهد گشت که هر کدام می تواند به سلامت اجتماعی او خدشه وارد کند .. هدف این پژوهش بررسی میزان سلامت اجتماعی در بین دانشجویان با تأکید بر شبکه های اجتماعی دانشجویان که فرضیات آن از تئوریهای مختلف سلامت اجتماعی و نظریه های شبکه اجتماعی وسرمایه اجتماعی استخراج و مورد آزمون قرار گرفته اند. روش بررسی، تلفیقی از روش کتابخانه ای و میدانی است. در بررسی میدانی ۳۸۳ نفر ازدانشجویان دانشگاه علامه ۱۳۸۸ با استفاده از پرسشنامه سلامت اجتماعی و پرسشنامه محقق – طباطبایی در سال ۸۹ ساخته به روش نمونه گیری طبقه ای متناسب انتخاب و مورد مطالعه قرار گرفتند.سلامت اجتماعی دانشجویان به صورت توزیع تقریباً نرمال و در حدمتوسط به دست آمده است.بین شبکه های اجتماعی، منابع حمایت اجتماعی شبکه ها، ارتباط شبکه ای و پایگاه اقتصادی-اجتماعی دانشجو با میزان سلامت اجتماعی او ارتباط معنی دار آماری به اثبات رسید و در تحلیل رگرسیونی متغیرهای وارد شده در مدل توانسته اند درحدود ۲۷ درصد تغییرات واریانس متغیر سلامت اجتماعی دانشجویان را تبیین کنند که قوی ترین پیش بینی کننده، متغیر ارتباط شبکه ای بوده است. سلامت اجتماعی دانشجویان به عنوان سازه ای اجتماعی از کمیت و کیفیت حضور و فعالیت در شبکه های اجتماعی تاثیر می پذیرد
فهرست :

طرح مساله

اهداف تحقیق

ضرورت و اهمیت تحقیق

فواید تحقیق

انگز یه پژوهشگر

واژگان کلد یی پژوهش

سازماندهی پژوهش

فصل دوم : مبانی نظری تحقیق

مقدمه

سلامت

سلامت اجتماعی

عوامل موثر بر سلامت

پایگاه اقتصادی اجتماعی

وضعیت تاهل

عوامل روانی اجتماعی

مهارتهای ارتباطی

مذهب

شبکه های اجتماعی

ابعاد سرمایه اجتماعی

سرمایه اجتماعی در شبکه های اجتماعی

انواع شبکه ها

منابع حمایت اجتماعی شبکه

مروری بر تحقیقات انجام شده

چارچوب نظری

فرضیه های تحقیق

روش پژوهش

تکنیک ها و ابزارهای گردآوری اطلاعات

جامعه آماری پژوهش

حجم نمونه وروش نمونه گیری

اعتبار و پایایی

تعریف نظری و عملیاتی مفاهیم تحقیق

فنون مورد استفاده در تجزیه و تحلیل اطلاعات

فصل چهارم: یافته های تحقیق

مقدمه

توصیف داده ها

تحلیل داده ها

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

مقدمه

نتایج توصیفی تحقیق

نتایج تحلیلی تحقیق

پیشنهاد های کاربردی

پیشنهاد های پژوهشی

فهرست منابع

دانلود مقاله مدیریت پسماندهای روستای کرمجوان

Posted: 14 Jun 2014 02:10 PM PDT

عنوان مقاله : مدیریت پسماندهای روستای کرمجوان

قالب بندی PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : ارتقای سلامتی افراد جامعه یکی از مهمترین مسائل اساسی هر کشور، ارتقای سلامتی افراد آن جامعه است که باید از ابعاد مختلف از جمله روانی مورد توجه قرار گیرد. وظیفه اصلی بهداشت روانی تأمین سلامت فکر و روان افراد جامعه است.طبق تعریف سازمان جهانی بهداشت بهداشت روانی در مفهوم کلی بهداشت جای می گیرد و بهداشت یعنی توانایی کامل برای ایفای نقشهای اجتماعی، روانی و جسمی، بهداشت تنها نبود بیماری نیست. بنابراین بهداشت روانی علمی است برای بهزیستی، رفاه جتماعی و سازش منطقی یا پیشامدهای زندگی که تمام زوایای زندگی از محیط خانه تا مدرسه، دانشگاه، محیط کار و نظایر آن را می گیرد.عوامل متعددی مانند الگوهای نادرست مصرف، تنوع تولید محصولات و بسته بندی آنها ، زندگی روستاییان را نیز همانند شهرنشینان تحت تأثیر قرار داده است. این مهم باعث ایجاد معضلات بهداشتی و زیست محیطی در مناطق روستایی شده است. بدین سبب امروزه ضرورت طرح ریزی یک سامانه مدیریت راهبردی مواد زاید جامد در مناطق روستایی اجتناب ناپذیر می نماید.
فهرست :

چکیده

مقدمه

پیشینه تحقیق

مواد و روشها

منطقه مورد مطالعه

بازیافت زباله ها

بازیافت زباله های پسماند در روستا

نماد و کدهای بازیافت

دفع زباله در روستای کرمجوان

ارزیابی زباله های جامد شهری و روستایی

جدول زمان بندی انجام پژوهش

بحث و نتیجه گیری

منابع

دانلود پایان نامه ساختار آنتی ویروس ها و آزمون های مقایسه ای

Posted: 11 Jun 2014 12:50 PM PDT

عنوان پایان نامه : ساختار آنتی ویروس ها و آزمون های مقایسه ای

قالب بندی PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : امروزه اهمیت وجود یک آنتی ویروس قدرتمند در سیستم های کامپیوتری بر همگان آشکار و محرز است. هر روز، شاهد این هستیم که بدافزارها و ویروس های جدیدی وارد دنیای کامپیوترها می شود. لذا وجود یک سیستم امنیتی قدرتمند، جهت محافظت از حریم خصوصی کاربران و داده های ارزشمند آنها، ضروری به نظر می رسد.بعضی از برنامه های ضدویروس برای شناسایی ویروس های جدیدی که هنوز فایل امضای آنها ارائه نشده، از روش های جستجوی ابتکاری استفاده می کنند. به این ترتیب داده های مشکوک در فایل های موجود در سیستم و یا فعالیت های مشکوک مشابه رفتار ویروس ها علامت گذاری می شوند. اگر ضد ویروس فعالیت مشکوکی را مشاهده نماید، برنامه ای که فعالیت مشکوک انجام داده را قرنطینه نموده و به کاربر در مورد آن اعلام خطر می کند. دقت این روش پایین است و در بسیاری از مواقع در شناخت فایل های مشکوک به ویروس اشتباهاتی رخ می دهد.در چنین مواقعی فایل قرنطینه شده برای شرکت های سازنده ضدویروس ها ارسال می شود که پس از تحقیق و آزمایش آن، در صورتی که واقعا” فایل آلوده به ویروس باشد، نام، امضا و مشخصات آن معلوم شده و پادزهر آن ارائه می شود. در این صورت کد مشکوک تبدیل به یک ویروس شناخته شده می شود.در این پروژه، سعی و تلاش من بر این بوده است تا ابتدا به بررسی ساختار و طرز عملکرد نرم-افزارهای ضدویروس پرداخته و سپس به استناد معتبرترین منابع تست ضدویروس ها در جهان، به مقایسه جامع و کامل این نرم افزارها بپردازم.
فهرست :

ساختار آنتی ویروس ها و آزمونهای مقایسه ای

تشکر و قدردانی

چکیده

واژه‌های کلیدی

طرز کاربر نامه های ضدویروس

قابلیت های نرم افزارهای ضدویروس

ساختار ضدویروس های اولیه

نقایص و مشکلات آنتی ویروس های اولیه

اولین و موثرترین اقدام در دگرگونی ضدویروس ها

تفاوت بین نسخه های ضدویروس

روش های شناسایی ویروس توسط ضدویروس

روش مبتنی برکد

روش مکاشفه ای

جامعیت سرجمع

استفاده از ساندباکس

فناوری ابر

ابزار پاکسازی

تشخیص آنلاین

روشهای محافظت از سیستم توسط آنتی ویروس

روش بلادرنگ

روش آن دماند

کارهای قابل انجام و غیرقابل انجام توسط ضدویروس ها

محافظت صددرصدی

بازسازی فایل های ویروسی شده

معیارهای انتخاب یک ضدویروس مناسب

شناسایی

امکانات ضدویروس

قابلیت بررسی فایل‌های فشرده

نگهداری از نرم‌افزار

تاثیر نرم‌افزارهای ضدویروس برکارایی سیستم

نرم‌افزار ضدویروس قابل کنترل باشد

پشتیبانی ضدویروس همیشگی و موثر باشد

عکس العمل آنتی ویروس ها در زمان مواجه شدن بافایل آلوده به ویروس

تعمیر فایل ویروسی

قرنطینه کردن

حذف کردن

معرفی برخی ازمعروف ترین آنتی ویروس های جهان

مکافی

کاسپرسکی

آویرا

نورتون

آواست

جی دیتا

ای وی جی

بیت دفندر

داکتروب

ای ست

معرفی و توضیح مفاهیم خاص

Real Word

Av Test

Av Comparative

False Alarm

Fale Detection

Phishing

Performance

Advansed+

Advansed

Standard

Tested

Heuristic Behavieral

درصد حملات فیشینگ به مرورگرها

توضیحات ضروری

تست های سال میلادی

تست قدرت شناسایی فایل های آلوده

تست قدرت شناسایی فایل های آلوده

تستreal world

تست تاثیرضدویروس برکارایی سیستم

تست تاثیرضدویروس برکارایی سیستم

تست هشدارمثبت نادرست

تست تاثیرضدویروس برکارایی سیستم

شکل نهایی ارزیابی ضدویروس هادرسال

آزمون های سال

تست قدرت شناسایی فایل های آلوده

تست قدرت شناسایی فایل های آلوده

تست تاثیرضدویروس برکارایی سیستم

تست تاثیرضدویروس برکارایی سیستم

تست Real Word

تست فالس آلارم

تست فالس آلارم

تست حفاظت ازسیستم توسط شرکت AV TEST

تست قدرت تعمیرفایلهای آلوده توسط شرکتAV TEST

تست محیط کاربری ساده وکمترین تاثیر برسرعت سیستم

شکل نهایی رتبه بندی ضدویروس ها درسال

تست های سال

تست مبارزه بافایل های فیشینگ

تست قدرت شناسایی فایل های آلوده

تست قدرت شناسایی فایل های آلوده

تست تاثیرآنتی ویروس برکارایی سیستم

تست تاثیرآنتی ویروس برکارایی سیستم

تست real word درسال

تست آلارم های کاذب درسال

تست آلارم های کاذب درسال

تست قدرت هوش مصنوعی ضدویروس ها

تست حفاظت ازسیستم توسط آنتی ویروس ها

تست قدرت تعمیرفایل های آلوده

تست محیط کاربری ساده وتاثیرضدویروس برسرعت سیستم

شکل نهایی رتبه بندی ضدویروس هادرسال

تست های سال

تست مقابله با سایت های فیشینگ

تست نرخ شناسایی فایل های آلوده

تست نرخ شناسایی فایل های آلوده

تست تاثیرضدویروس برکارایی سیستم

تست تاثیرضدویروس برکارایی سیستم

تستreal word درسال

تست قدرت هوش مصنوعی ضدویروس ها

تست آلارم های کاذب درسال

تست آلارم های کاذب درسال

شکل نهایی رتبه بندی ضدویروس ها درسال

نتیجه گیری

پیشنهاد

فهرست منابع

دانلود مقاله سیستم عامل BackTrack

Posted: 11 Jun 2014 12:35 PM PDT

عنوان پاورپوینت : سیستم عامل BackTrack

قالب بندی : پاورپوینت

قیمت : رایگان

شرح مختصر : سیستم عامل BackTrack یک توزیع linux که هم اکنون مبتنی بر Ubuntuمی‌باشد که برای تست نفوذ و کشف آسیب‌پذیری سیستم‌های مختلف ساخته شده است. نام این سیستم عامل بر اساس نام الگوریتم جستجوی backtracking انتخاب شده ‌است. اولین نسخه‌‌ی این سیستم عامل به صورت نسخه‌ی بتا ، ۵ فوریه سال ۲۰۰۶ در اختیار کاربران قرار گرفت و در ۲۶ می همان سال اولین نسخه‌ی اصلی ( غیر بتا ) آن منتشر شد. این سیستم عامل قابلیت این را دارد که بدون نیاز به نصب از روی وسایل قابل حمل (portable ) قابل اجرا باشد. البته می‌توان آن را روی هارد دیسک نیز نصب نمود و سپس از آن استفاده نمود. همچنین قابلیت نصب بر روی ماشین های مجازی را نیز دارد.
کلمات کلیدی سیستم عامل BackTrack ، توزیع های لینوکس، سیستم عامل های مبتنی بر ununto ، تست نفوذ، کشف آسیب پذیری، الگوریتم جستجوی BackTracking ، سیستم عامل بدون نیاز به نصب، سیستم عامل پرتابل، لینوکس بدون نصب، لینوکس پرتابل، سیستم عامل روی ماشین مجازی،

دانلود پایان نامه شبکه های موردی، حسگر بی سیم و مسیریابی در آنها

Posted: 08 Jun 2014 12:28 PM PDT

عنوان پایان نامه : شبکه های موردی، حسگر بی سیم و مسیریابی در آنها

قالب بندی PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : در این پروژه در مورد شبکه های موردی manet و شبکه های حسگر بی سیم تحقیق به عمل رسیده است.ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی ﻣﻮردی ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎﻳﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﺮای ﻣﺴﻴﺮﻳﺎﺑﻲ از ﻫﻴﭻ ﻋﻨﺼﺮ ﻛﻤﻜﻲ ﺷﺒﻜﻪ ای اﺳﺘﻔﺎده ﻧﻤﻲ ﻛﻨﻨﺪ. ﺑﻠﻜﻪ در اﻳﻦ ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎ ﺧﻮد ﮔﺮه ﻫﺎی ﺷﺮﻛﺖ ﻛﻨﻨﺪه در ﺷﺒﻜﻪ وﻇﻴﻔﻪ ﻣﺴﻴﺮﻳﺎﺑﻲ ﺷﺒﻜﻪ را ﺑﻪ ﻋﻬﺪه دارﻧﺪ. اﻣﻨﻴﺖ درﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی ﻣﻮردی از وﺿﻌﻴﺖ وﻳﮋه ای ﺑﺮﺧﻮردار اﺳﺖ. زﻳﺮا دراﻳﻦ ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎ ﻋﻼوه ﺑﺮ ﺗﻤﺎﻣﻲ ﻣﺸﻜﻼت ﻣﻮﺟﻮد در ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی ﺑﺎ ﺳﻴﻢ، ﺑﺎ ﻣﺸﻜﻼت اﻣﻨﻴﺘﻲ ﻫﻤﭽﻮن ﺳﺎدﮔﻲ ﺷﻨﻮد و ﺗﻐﻴﻴﺮ اﻃﻼﻋﺎت در ﺣﺎل اﻧﺘﻘﺎل، اﻣﻜﺎن ﺟﻌﻞ ﻫﻮﻳﺖ اﻓﺮاد،‫‫ﺷﺮﻛﺖ ﻧﻜﺮدن و ﻳﺎ ﺗﺨﺮﻳﺐ ﻋﻤﻠﻴﺎت ﻣﺴﻴﺮﻳﺎﺑﻲ، ﻋﺪم اﻣﻜﺎن اﺳﺘﻔﺎده از زﻳﺮﺳﺎﺧﺘﻬﺎی ﺗﻮزﻳﻊ ﻛﻠﻴﺪ رﻣﺰﻧﮕﺎری و ﻏﻴﺮه ﻣﻮاﺟﻪ ﻣﻲ ﺷﻮﻳﻢ. ﻳﻜﻲ از ﻣﻬﻤﺘﺮﻳﻦ ﻣﻮارد اﻣﻨﻴﺘﻲ در ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی ﻣﻮردی، اراﺋﻪ ﻳﻚ اﻟﮕﻮرﻳﺘﻢ ﻣﺴﻴﺮﻳﺎﺑﻲ اﻣﻦ در اﻳﻦ شبکه ها اﺳﺖ.در ﭼﻨﺪ ﺳﺎل اﺧﻴﺮ ﺗﻼش زﻳﺎدی ﺑﺮای اراﺋﻪ ﻳﻚ اﻟﮕﻮرﻳﺘﻢ ﻣﺴﻴﺮﻳﺎﺑﻲ اﻣﻦ در ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی ﻣﻮردی اﻧﺠﺎم ﺷﺪه اﺳﺖ از اﻳﻦ ﻣﻴﺎن ﻣﻲ ﺗﻮان ﺑﻪ ﭘﺮوﺗﻜﻠﻬﺎی,SRP ,SAODV ,ARAN   SEAD ,ARIADNE‫‪وﻏﻴﺮه اﺷﺎره ﻛﺮد وﻟﻲ ﻫﺮ ﻛﺪام از آﻧﻬﺎ دارای ﻣﺸﻜﻼت ﺧﺎص ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﺧﻮد ﻣﻲ ﺑﺎﺷﻨﺪ و ﻫﻤﭽﻨﺎن ﻛﻤﺒﻮد ﻳﻚ اﻟﮕﻮرﻳﺘﻢ ﻛﻪ ﻫﻢ از‫ﻟﺤﺎظ اﻣﻨﻴﺖ و ﻫﻢ از ﻟﺤﺎظ ﻛﺎراﻳﻲ ﺷﺒﻜﻪ در ﺣﺪ ﻗﺎﺑﻞ ﻗﺒﻮﻟﻲ ﺑﺎﺷﺪ اﺣﺴﺎس ﻣﻲ ﺷﻮد. هم چنین مزایا، معایب، خصوصیات، کاربردها وعملکردهای شبکه های موردی و شبکه های حسگر بی سیم مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است. شبکه های موردی جزء همان شبکه های محلی کامپیوتر است اما با این تفاوت که سیستم شبکه محلی موبایل ها نیز در آن قرار گرفته است.

فهرست :

معرفی شبکه های موردی

آشنایی با شبکه های بی سیم مبتنی بر بلوتوث

شبکه های ad hoc

ایجاد شبکه به کمک بلوتوث

چگونگی شبکه کردن ابزارهای مجهز به بلوتوث

نتیجه گیری

فصل دوم : ساختار شبکه های MANET

ساختار شبکه های MANET

خصوصیات MANET

معایب MANET

نتیجه گیری

فصل سوم : شبکه های بی سیم ادهاک

معرفی شبکه‌های بی‌سیم ادهاک

انواع شبکه‌های ادهاک

شبکه های حسگر هوشمند

شبکه های موبایل ادهاک

مزایای شبکه های ادهاک

محدودیت‌های شبکه‌ ادهاک

چالش‌های امنیتی در شبکه ادهاک

کاربردهای شبکه ادهاک

sensor webs

خصوصیات شبکه‌های ادهاک

فقدان زیر ساخت

استفاده از لینک بی سیم

جند پرشی بودن

خود مختاری نودها در تغییر مکان

امنیت در شبکه‌های بی سیم

مقایسه شبکه های بی سیم و سیمی از لحاظ امنیتی

آسیب پذیری شبکه های ادهاک

حملات علیه شبکه های ادهاک

روش های امنیتی در شبکه‌های بی سیم

wep

ssid

mac

انواع شبکه‌های موردی بی‌سیم

نتیجه گیری

فصل چهارم: شبکه های موبایل Ad hoc

شبکه های موبایل Ad hoc

شبکه های موبایل نسل یک شبکه های AMPS

شبکه های موبایل نسل دو شبکه های GSM و EDGE

نسل کنونی شبکه های مخابرات سیار سلولی

مقایسه فنی شبکه های تلفن همراه(نسل سوم و چهارم)

نتیجه گیری

بخش دوم : شبکه های حسگر بی سیم

فصل اول : شبکه های حسگر بی سیم

مقدمه ای بر شبکه های حسگر بی سیم

معماری شبکه های حسگرهای بی سیم

شبکه ستاره ای

شبکه توری mesh network

zig bee

نتیجه گیری

فصل دوم : کاربرد شبکه های حسگر بی سیم

نظارت بر سازه های هوشمند

اتوماسیون صنعتی

پیشرفتهای آینده

معماری شبکه حسگر بی سیم

نظارت بر محیط

مشخصه های شبکه حسگر بی سیم

استانداردهای شبکه حسگر بی سیم

خصوصیات شبکه حسگر بی سیم

کاربردهای شبکه حسگر بی سیم

ویژگی‌های عمومی شبکه حسگر بی سیم

چالش های شبکه حسگر بی سیم

مزایای شبکه حسگر بی سیم

معرفی شبکه‌های بی‌¬¬سیم(WIFI)

نتیجه گیری

بخش سوم:مسیر یابی

فصل اول:مسیر یابی شبکه های ادهاک

پروتکل‌های مسیریابی

table driven protocols

on demand protocols

hybird protocols

پروتکل‌های روش اول مسیر یابی

DSDV

WRP

CSGR

STAR

پروتکل‌های روش دوم مسیر یابی

SSR

DSR

TORA

AODV

RDMAR

نتیجه گیری

فصل دوم:مسیر یابی شبکه های حسگر

محدودیت‌های سخت‌افزاری یک گره حسگر

روش‌های مسیریابی در شبکه‌های حسگر

روش سیل آسا

روش شایعه پراکنی

روش SPIN

روش انتشار هدایت شده

نتیجه گیری

نتیجه گیری